یکشنبه, ۴ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 25 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

جان‌ بخشیدن به محصول و ایجاد حس صمیمانه با مشتریان از موضوعات جذاب این روزهای عرصه تبلیغات داخلی است. برندهای مختلف در تلاش هستند که نکته‌ای فراتر از تصویر محصول به مخاطبان نشان دهند؛ نکته‌ای که برای مخاطبان جذاب باشد و آنها را به سمت خرید و استفاده از محصول ترغیب کند. اما یافتن این فاکتور کار ساده‌ای نیست و در این باره برندها به دنبال راهکارهای مختلف و خلاقانه‌ای هستند. با نگاهی به عملکرد تبلیغاتی ماه‌های اخیر برندها حداقل در حوزه تبلیغات محیطی متوجه می‌شویم که در آغوش کشیدن محصول یکی از روش‌هایی است که برخی از برندها گمان می‌کنند که در ایجاد این حس صمیمانه تأثیرگذار است.

یکی از برندهایی که این روزها از این شیوه تبلیغاتی استفاده کرده‌است، برند سن‌ایچ است. برند سن‌ ایچ اخیراً در سطح شهر آگهی محیطی را اکران کرده‌ که در آن دست‌های مردانه‌ای محصول نوشیدنی آلبالوی این برند را به آغوش کشیده‌ است. گروه طراحی و ایده‌پردازی آگهی محیطی سن ایچ برای آن شعار «با تو و دیگر هیچ» را در نظر گرفته‌اند. «فرصت امروز» در ادامه به منظور بررسی ابعاد مختلف این آگهی محیطی سراغ امیر عباس کمالی، مدیر ایده‌‌پردازی آژانس خلاقیت بلندگو رفته است.

دست‌هایی که محصول را به آغوش کشیده‌اند

امیرعباس کمالی درباره آگهی‌ محیطی شرکت تولیدکننده آبمیوه سن‌ایچ می‌گوید: طرح این آگهی را می‌توان از زوایای مختلفی مورد بررسی قرار داد. این آگهی هم دارای نكات مثبت و هم دارای نكات منفی است كه سعی خواهم کرد در ادامه صحبت‌هایم به آنها اشاره كنم. نکته اولی که در برخورد با این آگهی نظرم را به خود جلب کرد، این است که طرح تبلیغاتی مورد نظر دقیقا برای بیلبوردهای سن ایچ و متناسب با سایز تابلو‌های این شرکت طراحی شده و از نظر چیدمان كاملاً صحیح و قابل توجه است. علاوه بر این مینیمال بودن طرح و همینطور رنگ قرمز بسته‌بندی محصول و پس‌زمینه طرح به بیشتر دیده شدن این آگهی تبلیغاتی در فصل خاكستری زمستان كمك کرده‌است.

با تمام این توصیفات به نظرم طرح تبلیغاتی سن ایچ از لحاظ انتقال احساس اولیه به بیننده موفق بوده و تصویر به اكثر كسانی كه طرح را مشاهده می‌كنند احساس خوبی را منتقل می‌کند.  کمالی درباره المان دست‌هایی که در آگهی محصول را به آغوش کشیده‌اند، می‌گوید: این فاکتور استفاده شده در آگهی برای ایجاد ارتباط میان مخاطبان و محصول تأثیرگذار است و دست‌هایی كه محصول را در آگهی به آغوش کشیده‌اند به انتقال پیام این آگهی کمک می‌کنند.

آگهی در مسیر ترغیب مخاطب به خرید حرکت نکرده است

کمالی درباره نحوه انتقال پیام تبلیغاتی آگهی سن‌ایچ به مخاطبان می‌گوید: از لحاظ انتقال پیام كه به نظرم مهم‌ترین نكته در طراحی یك تبلیغ است، این آگهی به بیننده بیشتر این پیام را منتقل می‌كند كه سن ایچ آبمیوه‌های شیشه‌ای نیز دارد. به بیانی دیگر این تبلیغ بیشتر در راستای برندینگ سن‌ایچ و معرفی محصولات آن كار کرده تا تبلیغ محصولی خاص. البته برای بررسی دقیق‌تر این موضوع باید ببینیم بریف طرح چه بوده است و بعد از موشکافی آن، نظر دقیق‌تر بدهیم.

نکاتی که آگهی را گنگ کرده‌اند

کمالی در ادامه می‌گوید: اگر سن‌ایچ در این آگهی محیطی به دنبال ایجاد آگاهی نسبت به حضور آبمیوه‌های غیرپاکتی خود در بازار بوده، سبک و رویکرد درستی را در تبلیغ خود به‌کار برده است، اما اگر هدف این برند تبلیغ نوشیدنی آب آلبالوی خود بوده، رویکرد در پیش گرفته آن چند نکته گنگ دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهم کرد.اولاً بیننده در برخورد اول با این آگهی به درستی متوجه بسته‌بندی و لیبل محصول سن ایچ نمی‌شود. ثانیا بیننده به راحتی تشخیص نمی‌دهد كه این محصول جدید نوشیدنی آلبالو است یا شربت آلبالو؟! یعنی به عبارتی دیگر این تبلیغ در مسیر ترغیب مخاطب به خرید حرکت نکرده است.

نكته مهم دیگر این آگهی شباهت ایده طرح با ایده پودر لباسشویی اكتیو است كه در چند ماه گذشته با سروصدای زیادی اكران شده است. نکته عنوان شده شاید به نوعی از منظر منتقدان جای نقد بیشتری داشته باشد و از تأثیر طرح در ذهن مخاطبان با هوش و نكته‌سنج بکاهد.

کمالی در پایان درباره شعار آگهی‌تبلیغاتی سن‌ایچ می‌گوید: شعار این تبلیغ «با تو و دیگر هیچ» جالب و در راستای طرح است، اما همزمانی اكران تبلیغ محیطی كرم نیوا با شعار «با تو و در كنار تو برای همیشه» هم از بداقبالی‌های نویسنده شعار تبلیغ سن‌ایچ است و امکان دارد این موضوع نیز باعث کاهش تأثیرگذاری شعار در ذهن مخاطبان این برند شود.

ارتباط با نویسنده:nargesfaraji1389@yahoo.com

***

مخاطبان چه می‌گویند؟

«فرصت امروز» با استفاده از اپلیکیشن «نظر بازار» تحقیقی درباره اثربخشی آگهی سن‌ایچ و توصیف مخاطبان از آگهی انجام داده است که بخشی از نتایج را در ادامه این گزارش می‌خوانید. برای دریافت فایل کامل نظرات مخاطبان به سایت و کانال تلگرامی «فرصت امروز» به آدرس telegram. me/forsatemrooz مراجعه کنید.

مخاطب اول: تأثیر آگهی بر ترغیب به خرید خیلی کم بوده است و آگهی از نظر این مخاطب جالب ارزیابی نشده است.

مخاطب دوم: تأثیر آگهی بر ترغیب به خرید متوسط بوده است و آگهی از نظر این مخاطب جالب و قابل توجه ارزیابی شده است.

مخاطب سوم: تأثیر آگهی بر ترغیب به خرید کم بوده است و مخاطب درباره این آگهی معتقد است: اگر شرکت محصول باکیفیتی را به بازار عرضه کند، مشتریان خواه ناخواه به دنبال آن خواهند رفت و نیاز به تبلیغات اینچنینی ندارند.

مخاطب چهارم: تأثیر آگهی بر ترغیب به خرید زیاد بوده است و آگهی از نظر این مخاطب چون سه بعدی بوده، جالب توجه ارزیابی شده است.

مخاطب پنجم: تأثیر آگهی بر ترغیب به خرید زیاد بوده است و آگهی از نظر این مخاطب زیبا و جالب ارزیابی شده است.

مخاطب ششم: تأثیر آگهی بر ترغیب به خرید متوسط بوده است و آگهی از نظر این مخاطب آنچنان خلاقانه ارزیابی نشده است.

مخاطب هفتم: تأثیر آگهی بر ترغیب به خرید زیاد بوده است و آگهی از نظر این مخاطب جالب بوده و با دیدن آن طعم محصول را حس کرده است.

مخاطب هشتم: تأثیر آگهی بر ترغیب به خرید متوسط بوده است و تصویر آگهی از نظر این مخاطب جالب توجه نبوده ولی شعار آگهی تأثیر‌گذار و مثبت ارزیابی شده است.

مخاطب نهم: تأثیر آگهی بر ترغیب به خرید زیاد بوده است و تصویر آگهی از نظر این مخاطب جالب توجه بوده و حالت دست‌ها در این آگهی حس صمیمانه‌ای را به این مخاطب منتقل کرده ‌است و عنوان کرده اگر در تصویر از دست‌های یک خانم استفاده می‌شد، جالب‌تر به نظر می‌رسید.

مخاطب دهم: تأثیر آگهی بر ترغیب به خرید کم بوده است و تصویر آگهی از نظر این مخاطب جالب نبوده و متوجه شعار آگهی نشده است.

مخاطب یازدهم: تأثیر آگهی بر ترغیب به خرید کم بوده است و رنگ قرمز استفاده شده در تصویر تاحدودی آگهی را کسل‌کننده کرده‌ است.

مخاطب دوازدهم: تأثیر آگهی بر ترغیب به خرید خیلی زیاد بوده است و تصویر آگهی از نظر این مخاطب اشتهاآور بوده و حین دیدن حس تشنگی را به او منتقل کرده‌است.

مخاطب سیزدهم: تأثیر آگهی بر ترغیب به خرید خیلی زیاد بوده است و تصویر آگهی از نظر این مخاطب عالی و جالب ارزیابی شده‌است.

مخاطب چهاردهم: تأثیر آگهی بر ترغیب به خرید متوسط بوده است و تصویر آگهی از نظر این مخاطب جالب ارزیابی شده است.

مخاطب پانزدهم: تأثیر آگهی بر ترغیب به خرید زیاد بوده است و تصویر آگهی از نظر این مخاطب خلاقانه ارزیابی شده است.

 

نتایج نظرسنجی درباره آگهی تبلیغاتی سن ایچ
ردیف تاریخ این آگهی چقدر در ایجاد علاقه به محصول و ترغیب به خریدتون تاثیرگذاره؟ اگر نظری راجع به این آگهی دارید بنویسید
1 ۱۳۹۴/۱۱/۶ ۱۷:۴۹:۰۲ خیلی کم جالب نیست
2 ۱۳۹۴/۱۱/۶ ۱۸:۴۹:۴۹ متوسط  
3 ۱۳۹۴/۱۱/۶ ۱۹:۰۷:۲۸ زیاد ---
4 ۱۳۹۴/۱۱/۶ ۱۹:۳۱:۱۱ متوسط جالب و باحاله
5 ۱۳۹۴/۱۱/۶ ۱۹:۳۵:۲۳ کم اگه واقعن کیفیت محصول بالا بره تبلیغات این چنینی هم لازم نیست ! خود مردم پیداشون میکنن !!!
6 ۱۳۹۴/۱۱/۶ ۱۹:۳۷:۲۲ خیلی کم خیلی بی معنیه
7 ۱۳۹۴/۱۱/۶ ۱۹:۴۸:۴۶ خیلی کم نمی پسندم
8 ۱۳۹۴/۱۱/۶ ۱۹:۵۴:۲۰ متوسط خوبه
9 ۱۳۹۴/۱۱/۶ ۲۱:۰۳:۵۴ متوسط خوبه
10 ۱۳۹۴/۱۱/۶ ۲۱:۳۱:۴۲ کم جذاب نیست
11 ۱۳۹۴/۱۱/۶ ۲۱:۳۳:۵۶ زیاد قشنگه
12 ۱۳۹۴/۱۱/۶ ۲۱:۳۸:۳۰ زیاد چون سه بعدیه، خوشم اومد
13 ۱۳۹۴/۱۱/۶ ۲۱:۳۹:۴۳ کم زشته
14 ۱۳۹۴/۱۱/۶ ۲۱:۵۹:۲۶ زیاد چرا آلبالو؟؟
15 ۱۳۹۴/۱۱/۶ ۲۲:۰۰:۲۹ خیلی زیاد گرونه
16 ۱۳۹۴/۱۱/۶ ۲۲:۳۲:۴۰ متوسط ---
17 ۱۳۹۴/۱۱/۶ ۲۳:۳۳:۱۳ کم جذاب نیست
18 ۱۳۹۴/۱۱/۶ ۲۳:۵۰:۲۶ متوسط رنگش هیجان آوره
19 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۰۶:۰۰:۳۱ خیلی کم ---
20 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۰۸:۲۲:۳۱ متوسط زیاد خلاقانه نیست
21 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۰۸:۳۰:۳۲ متوسط خوب
22 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۰۸:۳۵:۱۰ متوسط زیاد خلاقانه نیست
23 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۰۸:۳۶:۳۲ خیلی کم مزخرف
24 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۰۸:۴۶:۴۴ زیاد خوشمزه
25 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۰۹:۲۱:۱۰ خیلی کم خیلی تصنعی است و جلب توجه نمیکند .رنگ بنرهم جالب نیست و باید از رنگهای متضاد استفاده کرد
26 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۰۹:۲۶:۵۲ متوسط ---
27 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۰۹:۵۲:۲۳ خیلی زیاد خوبه عالیه.
28 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۰:۱۷:۱۲ خیلی کم بد نیست
29 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۰:۱۸:۰۹ متوسط جالب و خلاقانه است
30 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۰:۳۳:۱۵ متوسط عکسش حذف میشد، متنش تاثیر گذارتر میشد
31 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۲:۳۳:۴۱ متوسط ---
32 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۲:۳۴:۳۳ کم هیچ ایده ای نسبت به کیفیت محصول به مخاطب نمی دهد.
33 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۲:۳۸:۳۶ کم ندارم
34 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۲:۵۴:۲۴ خیلی کم جذابیت نداره
35 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۲:۵۹:۵۷ زیاد نظر خاصی ندارم.
36 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۳:۴۳:۰۲ متوسط ---
37 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۳:۵۴:۴۵ زیاد زیاد با ادم حرف نمیزنه عوس قبلی یه جاده بود وسطش پرتغال اما این...
38 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۳:۵۹:۰۱ متوسط ---
39 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۴:۴۵:۲۱ متوسط ---
40 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۵:۴۳:۵۵ زیاد قشنگه
41 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۵:۴۶:۴۲ کم صراحی خوبی نداره
42 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۵:۵۳:۰۷ متوسط نوشته اش به نظر همچین ایده و نو آوری خاصی نداره اما باز رنگ و تصویر شاید کمی تاثیر بذاره
43 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۵:۵۵:۱۵ کم ارتباط برقرار نکردم
44 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۶:۱۲:۳۰ خیلی کم جالبه
45 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۶:۳۳:۰۵ خیلی کم نظری ندارم
46 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۶:۴۸:۰۶ کم گرافیک کار قوی نیست
47 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۷:۲۰:۲۴ متوسط ---
48 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۷:۳۳:۰۸ خیلی زیاد اشتها آوره آدم تشنش میشه ولی در کل محصولاتتون عالیه فقط یه خورده قیمتش بالاست که اونم ارزششو داره
49 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۷:۳۳:۱۳ کم ---
50 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۷:۳۳:۲۱ کم ---
51 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۷:۳۳:۲۶ متوسط مسخره
52 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۷:۳۳:۲۶ زیاد جالبه
53 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۷:۳۳:۳۶ خیلی کم ---
54 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۷:۳۴:۰۴ خیلی کم خیلی ضعیفه
55 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۷:۳۴:۱۶ زیاد رنگش جذاب ترشه و سن ایچی که عامه میدونن تبلیغ شه تا در ذهن مخاطب شکل بگیره
56 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۷:۳۵:۴۲ خیلی کم خوب اجرا نشده.
57 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۷:۳۵:۵۹ متوسط ---
58 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۷:۳۶:۵۸ زیاد 0
59 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۷:۳۷:۲۲ خیلی زیاد عالی
60 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۷:۳۷:۳۶ متوسط maslan mitonest jaye ab albalo icetea bashe
61 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۷:۴۲:۱۲ زیاد کاش دست هاش زنونه بود ، البته فکر کنم اجازه نده ج.ا
62 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۷:۴۷:۱۰ کم کمی ضایع هست
63 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۷:۴۹:۵۲ متوسط نظری ندارم.
64 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۷:۵۰:۳۵ کم نوشته بیلبوردش زیاد جالب نیست
65 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۷:۵۱:۵۲ متوسط جالب و خلاق
66 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۷:۵۱:۵۸ زیاد بغل
67 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۷:۵۴:۰۰ متوسط جالب نیست
68 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۸:۰۷:۰۹ متوسط ---
69 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۸:۱۲:۱۷ خیلی کم ---
70 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۸:۱۶:۰۳ متوسط ---
71 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۸:۱۸:۳۰ متوسط ---
72 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۸:۳۳:۰۷ خیلی کم ه
73 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۸:۳۴:۱۱ متوسط زیادی سرخه
74 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۸:۳۴:۳۳ کم رنگ قرمز آن کسل  کننده است
75 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۸:۳۹:۳۸ متوسط ---
76 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۸:۴۰:۲۹ زیاد عشق
77 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۸:۴۲:۳۷ متوسط جالبه
78 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۸:۴۴:۰۶ زیاد ---
79 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۸:۴۶:۲۰ زیاد خلاقانه است
80 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۸:۵۸:۵۶ خیلی زیاد احساس صمیمیت
81 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۹:۱۲:۱۰ متوسط جالب هست
82 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۹:۱۵:۴۰ متوسط ---
83 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۹:۱۶:۴۶ متوسط کاش یک کم رو جمله بیشتر فکر میشد
84 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۹:۱۷:۴۰ کم زیاد با بیلبورد حال نمیکنم
85 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۹:۱۹:۱۸ متوسط واقعیت درباره کیفیت
86 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۹:۱۹:۴۲ خیلی کم جالبه
87 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۹:۲۲:۳۳ متوسط ---
88 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۹:۲۳:۲۳ زیاد ---
89 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۹:۲۵:۰۹ متوسط هيش
90 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۹:۲۶:۵۲ زیاد جمله ش جالب نیست
91 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۹:۳۸:۲۵ کم مفهوم جالبی نداره
92 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۹:۳۸:۲۵ زیاد زیباست
93 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۹:۴۰:۳۹ خیلی زیاد محصولی باکیفیت وخوب
94 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۹:۴۷:۱۳ زیاد جالبه
95 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۹:۴۷:۲۸ خیلی زیاد نه
96 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۱۹:۵۷:۳۴ متوسط جالبه. رنگش ولی خیلی یکنواخته
97 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۲۰:۰۵:۱۸ خیلی کم نه
98 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۲۰:۰۵:۴۴ متوسط -
99 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۲۰:۰۹:۴۷ متوسط جالبه
100 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۲۰:۱۶:۰۴ متوسط ---
101 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۲۰:۲۴:۲۵ متوسط بد نیست
102 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۲۰:۴۱:۳۵ زیاد خیلی عالی هست
103 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۲۰:۵۶:۲۸ متوسط نه
104 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۲۱:۰۹:۱۰ خیلی کم مزخرف
105 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۲۱:۲۶:۳۰ زیاد بسته بندی جذاب تری نبود؟
106 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۲۱:۳۶:۴۶ متوسط نه
107 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۲۱:۳۷:۱۸ متوسط به خاطر رنگش یاد شربت البالو افتادم، هوس کردم!
108 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۲۱:۴۲:۲۹ متوسط مفهوم خیلی جالبی توش نمی بینم
109 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۲۲:۰۱:۱۶ زیاد بامزه است
110 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۲۲:۵۶:۰۰ متوسط بیمزه
111 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۲۳:۰۶:۵۰ متوسط ---
112 ۱۳۹۴/۱۱/۷ ۲۳:۰۷:۰۶ متوسط خیلی تو ذوق می زنه
113 ۱۳۹۴/۱۱/۸ ۰۰:۱۶:۱۵ زیاد ---
114 ۱۳۹۴/۱۱/۸ ۰۰:۱۷:۲۷ خیلی کم 0
115 ۱۳۹۴/۱۱/۸ ۰۰:۳۳:۳۸ متوسط ---
116 ۱۳۹۴/۱۱/۸ ۰۰:۴۲:۲۲ متوسط نه
117 ۱۳۹۴/۱۱/۸ ۰۰:۴۸:۳۶ زیاد نظری ندارم
118 ۱۳۹۴/۱۱/۸ ۰۳:۱۵:۳۴ خیلی کم J
119 ۱۳۹۴/۱۱/۸ ۰۹:۴۷:۵۳ خیلی کم هیچ جنبه انگیزشی واسه خرید تو این تبلیغ دیده نمشه
120 ۱۳۹۴/۱۱/۸ ۱۳:۰۰:۰۳ متوسط خوبه
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rJjK20ZC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
علی اقبالی ۲ :
8 سال پیش
خیلی مطلب جالی بود. اما به نظر من هدف از تبلیغات تجاری همیشه ترقیب مشتری برای خرید محصول نیست. برداشت من از این تبلیغ معرفی محصول پرطرفدار سن ایچ نسبت به بقیه محصولاتش هست . خود من آبمیوه شیشه ای سن یچ رو خیلی دوست دارم به دلیل اینکه خیلی بسته بندی جذابی داره. همچنین با نزدیک شدن به روز ولنتاین فکر کنم اکران این کمپین خیلی هوشمندانه است. یه جورایی احساس می کنم این تبلیغ مخصوص مشتریان وفادار برند سن ایچه. اونا بیشتر معنی با تو و دیگر هیچ رو مفهمن!
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه