یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تولید لامپ‌های ال‌ای‌دی یکی از موفقیت‌های تاریخ فناوری بوده است. این لامپ‌ها 90 درصد کمتر از لامپ‌های معمولی برق مصرف می‌کنند. لامپ‌های ال‌ای‌دی دیر می‌شکنند و داغ نمی‌شوند. مدارهای داخل لامپ‌های ال‌ای‌دی می‌توانند بسیار کوچک باشند و این کوچک بودن مقدار زیادی جا باقی ‌می‌گذارد که می‌توان در آن تراشه‌هایی تعبیه کرد که لامپ‌ها را به موبایل یا شبکه خانگی سما وصل ‌کند.

تولید لامپ‌های هوشمند به چند سال پیش برمی‌گردد؛ زمانی ‌که شرکت‌ها شروع به تولید لامپ‌هایی کردند که قابلیت کنترل از راه دور را داشتند و می‌شد آنها را از راه دور خاموش و روشن کرد یا حتی رنگ‌شان را تغییر داد. در چند ماه گذشته اما تحولات بیشتری در این لامپ‌ها ایجاد شده است. حالا از آن لامپ‌ها می‌توان به‌عنوان شارژرهای هوشمند استفاده کرد. «اسمارت شارژ 0.2» در حقیقت یک باتری پشتیبان است که برای زمانی‌که برق می‌رود طراحی شده است. این لامپ‌ها سایز لامپ معمولی هستند و می‌توان آن را در هر آباژور یا چراغی نصب کرد.

برای استفاده از این لامپ‌ها هیچ احتیاجی به اینترنت بی‌سیم، کنترل از راه دور یا سیم کشی جدید نیست. با رفتن برق، باتری پشتیبان خودبه‌خود فعال می‌شود و چیزی حدود سه ساعت و نیم کار می‌کند. نکته جالب این است که می‌توانید هنگام نبودن برق با کلید اصلی چراغ لامپ را خاموش و روشن کنید.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/uxLqgpm1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه