یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

Audeze's iSine Series، هدفونی جدید با طراحی خلاقانه است که تجربه ای متفاوت از گوش سپردن به موسیقی را در اختیار کاربران می گذارد.

به گزارش «فرصت امروز»، سری جدید audeze ، هدفونی است که به ادعای شرکت سازنده، در گوش کاربران حس نمی شود. طراحی منحصر به فرد این هدفون، از یک سو و کیفیت بالای فنی آن از سوی دیگر باعث شده  audeze محصولی پرطرفدار باشد. این هدفون برای افرادی که تمایل دارند صداهایی شفاف و واضح بشنوند، بسیار مناسب است.

اغلب طرفداران گوش دادن به موسیقی، انواع هدفون های موجود در بازار را می شناسند یا تعدادی از آنها را امتحان کرده اند. با این وجود، تنوع محصولات موجود در بازار باعث می شود کار انتخاب اندکی سخت باشد. اگر جزو کاربرانی هستید که عادت دارید به موسیقی های قدیمی که اغلب بدون کیفیت کافی ضبط شده اند گوش دهید، این محصول را امتحان کنید. اگرچه این محصول برای افرادی که در مکان های شلوغ و پرسروصدا به موسیقی گوش می دهند نیز بسیار مناسب به نظر می رسد.

سری جدید  audeze در سه مدل و با قیمت پایه 399 دلار ارائه شده است. این هدفون به طور انحصاری برای انواع محصولات اپل طراحی شده و قابل استفاده است. از قابلیت ها و لوازم جانبی این محصول می توان به دو کابل اضافی، کابل صوتی استاندارد با پلاگین استریو 3.5mm ، تقویت کننده صداهای ضعیف حتی در صورت ضعیف بودن کیفیت ضبط صداهای اولیه و مناسب برای استفاده در انواع دستگاه های قابل حمل اشاره کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HOTkIyfL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه