جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

استان لرستان یکی از استان‌هایی است که پتانسیل خوبی برای سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی دارد از این رو در مطالب مختلف سعی کردیم ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان را برای سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف معرفی کنیم. خوشبختانه مسئولان این استان هم به کمک و همراهی بخش‌خصوصی در توسعه استان معتقد‌ند و هرچند وقت یک بار به انحای مختلف از صاحبان سرمایه برای مشارکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری این استان دعوت می‌کنند.

534763142453535356356363634

اینکه استاندار لرستان می‌گوید دولت به‌تنهایی نمی‌تواند سرمایه‌گذاری‌های لازم را در بام لرستان انجام دهد سر‌نخ خوبی است برای سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی که براساس توان و قابلیت‌های خود در این استان سرمایه‌گذاری کنند. وی همچنین از واگذاری 200 هکتار از بام لرستان به بخش‌خصوصی خبر داد که اتفاق خوبی است. به گزارش تسنیم، هوشنگ بازوند می‌گوید: قرارگیری لرستان در مسیر توسعه نیازمند تولید ثروت است که این ثروت‌آفرینی باید توسط بخش‌خصوصی انجام بگیرد. ما معتقدیم لرستان ثروتمند است ولی ظرفیت‌هایی که برای توسعه استان به کار گرفته‌شده به 10 درصد هم نمی‌رسد، درحالی‌که 90‌درصد ظرفیت لرستان آمادگی توسعه را دارد.

بازوند با بیان اینکه بام لرستان با مساحت 800 هکتار، یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان لرستان است، تصریح می‌کند: متأسفانه در شورای عالی منابع طبیعی و جنگلداری مصوب شده که این مجموعه تحت پوشش جنگل باشد، بنابراین نمی‌توانیم حتی یک متر آن را به بخش‌خصوصی واگذار کنیم. وی همچنین عنوان می‌کند: دولت به‌تنهایی نمی‌تواند سرمایه‌گذاری‌های لازم را در بام لرستان انجام دهد و حتماً باید بخش‌خصوصی حضور داشته باشد، زیرا سالانه فقط 2/5 تا 3میلیارد تومان برای آبیاری، بهسازی و بازسازی بام لرستان هزینه می‌شود بنابراین با رایزنی‌هایی که انجام ‌شده قرار است 200 هکتار از این منطقه آزاد شود و در اختیار بخش‌خصوصی قرار بگیرد.

ما هم در این کلاف به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کنیم این سر‌نخ را دنبال کنند و از این فرصت پیش آمده به نحو مطلوب بهره ببرند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NQUHoZPf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه