پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

و باز هم تفاوت فرهنگی

9 سال پیش ( 1393/6/31 )
 

شیخ فهد رییس شورای المپیک آسیا در پاسخ به سوال خبرنگار ژاپنی در مورد اقدام مدیر تدارکات تیم ملی فوتبال ایران که چندی پیش خبرساز شد، این موضوع را ناشی از تفاوت فرهنگی دانست و گفت: کشورهای مختلف سنت‌های مختلفی دارند و این موضوع به تفاوت فرهنگی کشورها برمی‌گردد.
وی در پاسخ به سوالی درباره مشکلات میزبانی کره‌ای‌ها گفت: خودم این موضوع را می‌دانم و شرایط میزبانی از گوانگژو ضعیف‌تر است، اما فراموش نکنید که چینی‌ها بعد از المپیک میزبان بازی‌های آسیایی بودند. ما میزبانی را بین کشورهای مختلف تقسیم می‌کنیم. اکنون شهرهای زیادی در آسیا هستند که می‌توانند میزبان رویدادهای مختلف باشند. برای اینکه کشورها رشد کنند مسابقات مختلفی را ایجاد کرده‌ایم از جمله مسابقات ساحلی، داخل سالن و... در این رویدادها سنت‌ها و مذاهب گوناگون وجود دارند و همه باید درگیر بازی‌ها شوند.
وی درباره حضور بانوان در بازی‌های آسیایی گفت: یکی از برنامه‌های ما توسعه حضور بانوان از کشورهای مختلف بوده که در این رابطه می‌توان به حضور بانوان کشورهای اسلامی نیز اشاره کرد.

برچسب ها : اخبار امروز ورزش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rp3VxG5u
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه