پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ایلنا‌- سهامداران باید برای حضور در شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری آموزش ببینند. یکی از نیازهای اساسی برای حضور در بازار سهام، دادن آگاهی بیشتر برای سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران است. سهامداران می‌توانند با آگاهی بیشتر در بازار سهام حضور پیدا کنند و تصمیمات درستی نیز اتخاذ کنند. بالطبع با تدابیر درستی که از سوی دولت برای تحریک تقاضا و بهبود وضعیت اقتصادی اتخاذ می‌شود، وضعیت مالی شرکت‌ها نیز بهتر از گذشته خواهد شد.

در حال حاضر شاهد نوسانات هیجانی در بازار سهام نیستیم و باید این را قبول کرد که نوسان، جزئی از ذات بازار است و بازار سهام هم تابعی از وضعیت اقتصادی کشور است و این طور نیست که اقتصاد کشور در یک مسیر حرکت کند و بازار سهام در مسیری دیگر. در حال حاضر ما در تمام بازارهای کشور از مسکن، طلا و ارز تحرکاتی که مشاهده می‌کنیم نزدیک به حرکت‌های بازار سهام است و انتظار اینکه بازار سهام بدون نیاز و علت اقتصادی، رشد کند انتظار درستی نیست.

مطمئنا شرکت‌هایی که محصولاتی را در قالب بسته خروج از رکود می‌فروشند موجب بهبود شرایط می‌شوند و سودآوری در بازارهای مالی اقبال بیشتری به همراه دارد که این اثر در صورت مالی شرکت‌ها مشخص خواهد شد و بعد از آن شاهد رونق در بورس خواهیم بود. ارائه آموزش ویژه به سهامداران حقیقی، توسعه روابط با موسسات خارج از کشور و توسعه دوره‌های مجازی در بازار سهام می‌تواند در بهبود شرایط بازار موثر باشد.

به‌زودی با برخی از موسسات معتبر دنیا که در حوزه بورس فعالند تفاهم نامه همکاری امضا می‌شود که به توسعه دانش بورسی در کشور کمک خواهد کرد. همچنین برنامه‌هایی نیز برای سرمایه‌گذاران خارجی علاقه‌مند برای سرمایه‌گذاری در بازار ایران در دست داریم و پکیج‌های آموزشی را در نیز برای‌شان در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل مرکز مالی ایران

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Vc8a4Aq1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه