یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

اینترنت بی‌سیم گوگل در اوگاندا

8 سال پیش ( 1394/9/17 )
 

شــرکت گوگل نخستین شبکه بی‌سیم خود را در کامپالا، پایتخت اوگاندا راه‌اندازی کرد. راه‌اندازی این طرح بخشی از پروژه گسترش دسترسی به اینترنت پرسرعت مقرون به صرفه است. گوگل اینترنت بی‌سیم را در اختیار ارائه‌کنندگان محلی اینترنت می‌گذارد و در ازای استفاده مشتریان از اینترنت مبلغی را برای پرداخت تعیین می‌کنند.

براساس اعلام گوگل، این شبکه در 120 نقطه کلیدی در کامپالا وجود دارد. آمارهای دولتی نشان می‌دهد کشور اوگاندا در حدود 8.5‌میلیون کاربر اینترنت دارد که این تعداد 23‌درصد جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهد. شرکت گوگل امیدوار است با توسعه ظرفیت اینترنت در شهر کامپالا، شرکت‌های مخابراتی بتوانند خدمات اینترنتی سریع‌تر و ارزان‌تری را در اختیار مشتریان‌شان قرار دهند.

طبق محاسبات این شرکت، استفاده نامحدود از این سرویس جدید در یک روز حدود 1.000 شیلینگ اوگاندا (0.30 دلار) هزینه خواهد داشت، هرچند ارائه‌کنندگان محلی اینترنت خودشان قیمت خدمات اینترنتی‌شان را برای مشتریان تعیین می‌کنند. منتقدان بر این باورند که بهتر است بر مناطق روستایی اوگاندا و نقاطی که دسترسی به اینترنت با سرعت بالا بسیار محدود است، تمرکز کرد.

شبکه اینترنت بی‌سیم بخشی از یک پروژه بزرگ‌تر برای بهبود تاسیسات شبکه‌ای در آفریقاست که طی آن گوگل 800 کیلومتر کابل در اوگاندا کشیده است تا شبکه فیبر نوری تاسیس کند. طرح‌های جدیدی برای گسترش این پروژه در شهرهای آکرا، تما و کوماسی غنا وجود دارد. در ماه اکتبر فیس بوک طرح ابتکاری خود را برای افزایش دسترسی به اینترنت در آفریقا با استفاده از ماهواره اعلام کرد.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/JSLtP1Ae
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه