شرکت ایرتویا (نمایندگی رسمی تویوتا) در ایران، قلمرو مراکز نمایندگی و خدمات پس از فروش خود را بزرگ تر کرده و دفتر مرکزی خود را در غرب تهران نیز افتتاح کرد.
به گزارش «فرصت امروز»، کوروش مرشد سلوک، عضو هیأت مدیره این شرکت، در مراسم افتتاحیه این مرکز، در جمع خبرنگاران گفت: شرکت ایرتویا با نیم قرن تجربه به فعالیت خود ادامه می دهد و در همین راستا از آنجایی که کیفیت و حضور پررنگ در زمینه ارائه خدمات به مشتریان برای ما اهمیت ویژه ای دارد، دفتر مرکزی خود در غرب تهران را افتتاح کردیم.
او ادامه داد: با ابلاغ دستورالعملی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایندگی های رسمی موظف به ارائه خدمات پس از فروش به همه خودروهای وارداتی شدند. همین موضوع مسئولیت ما را دوچندان کرد و انتظار مشتریان از سطح خدمات پس از فروش، ما را مجاب کرد به شکلی در عرصه ارائه خدمات حضور پیدا کنیم که انتظارات مشتریان برآورده شود.
مرشد سلوک با بیان اینکه ایرتویا به فکر توسعه شعب خود است، تصریح کرد: نمایندگی یزد به زودی افتتاح خواهد شد و پس از آن ما در شهرهای مشهد، شیراز، کرمانشاه و تبریز به افتتاح نمایندگی خواهیم پرداخت.
عضو هیأت مدیره شرکت ایرتویا افزود: تا پایان سال 95، مشتریان تویوتا در اقصی نقاط کشور دسترسی راحت تری به سرویس های خدمات پس از فروش تویوتا خواهند داشت.
در این مراسم، همچنین هادی سرهنگی، معاون خدمات پس از فروش شرکت ایرتویا، با بیان اینکه ایرتویا در حال حاضر 46 نمایندگی در سراسر کشور دارد، اظهار کرد: به زودی تعداد این نمایندگی ها به 55 خواهد رسید. طی یک سال و نیم گذشته ایرتویا خود را با همه استانداردهای به روز دنیا تطبیق داده و بسیاری از نمایندگی های جدید ما منطبق بر استانداردهای جدید تویوتا پیاده سازی شده اند.
او در پاسخ به این سوال که نحوه نظارت بر نمایندگی ها به چه شکل است؟ توضیح داد: واحد شبکه نمایندگان ایرتویا مسئولیت ارزیابی دوره ای و تصادفی نمایندگی ها را برعهده دارد و در صورت بروز هرگونه تخلفی، با نمایندگی متخلف برخورد خواهد شد. همچنین به زودی هولوگرام نانوتک روی قطعات یدکی ایرتویا حک خواهد شد تا جلوی هرگونه سوءاستفاده ای گرفته شود.