لورئال برای معرفی لوازم آرایش ضد آب خود از یک ایده خلاقانه بهره برده است. در این ایده تبلیغاتی بهجای معرفی مستقیم محصول به مخاطب، نتیجه استفاده را به مخاطب خاطرنشان میکنند. ۱۰۰ نفر خانم دعوت به تماشای یک فیلم طولانی دردناک عاشقانه شدند، اما قبل از ورود این خانمها به سالن سینما در اتاقی تمام آنها با لوازم آرایش ضد آب لورئال گریم میشوند و سپس از آنها عکس گرفته میشود.
خانمها به سالن نمایش فیلم میروند و در تمام لحظههای عاطفی فیلم اشک میریزند. در انتهای فیلم و در زمان خروج مجددا از آنها خواسته میشود که عکس بگیرند. نتیجه اینکه آرایش آنها هیچ لطمهای ندیده است. به گزارش آیمارکتور، لورئال با این ایده تبلیغاتی ویژگی ضد آب محصولات لوازم آرایشی خود را بهخوبی و در عمل (و نه حرف) به مخاطبان خود نشان داده است.