شنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
مدیریت امروز

ایده‌ هایی برای ساختن اتاق انتظار تاثیرگذار

8 سال پیش ( 1395/2/27 )
 

اولین برخوردی که مشتری‌ها و مراجعه‌کننده‌ها به شرکت‌تان دارند، حضور در مکانی است که باید منتظر بمانند تا بتوانند کارشان را انجام دهند یا با شما به عنوان مدیر ملاقات داشته باشند. اغلب تفکری که یک مراجعه‌کننده از عملکرد محیط کار یک شرکت دارد، به خصوص اگر این مکان یک محل کار تحسین‌برانگیز باشد، حتی پیش از اینکه یک کلمه بگویید، از طریق فضای کارتان با این مشتری ارتباط برقرار کرده‌اید.

بنابراین، آیا می‌خواهید که محل انتظار مراجعه‌کنندگان به شرکت‌تان، به محلی برای شروع یک گفت‌وگوی مثبت تبدیل شود یا می‌خواهید آنها را با کمی تردید درباره کار کردن با شما رها سازید؟ در این مطلب ایده‌های خوبی را برای ساختن این محیط مطرح می‌کنیم.

امکانات

لوازم و امکانات روشی فوق‌العاده برای تاثیرگذاری مثبت روی کسانی است که اولین بار به شرکت‌تان قدم می‌گذارند. از خودکارهای تبلیغاتی تا قهوه‌ و میان‌وعده‌های رایگان و ارائه خدمات بیشتر در حالی که مشتری‌تان منتظر است، همیشه می‌تواند روشی فوق‌العاده برای تاثیرگذاری مثبت و بلندمدت باشد.

به جز کیک و قهوه می‌توانید درباره ارائه دادن خدماتی که یک مقدار برای‌تان هزینه‌بر است، بیشتر فکر کنید و آنها را رایگان در اختیار مشتریان‌تان قرار بدهید، به عنوان مثال می‌توانید یواس‌بی یا پاوربانک را که کارآیی بیشتری هم دارد با هزینه مناسب تهیه کرده و به آنها ارائه دهید و حتی یک اینترنت وای‌فای مجانی می‌تواند روی چهره هرکسی لبخند بنشاند.

 نور طبیعی

هیچ‌کس دوست ندارد وارد مکانی تاریک شود و در سکوتی آزاردهنده بنشیند، بنابراین اضافه کردن نور طبیعی به فضای کسب‌وکارتان می‌تواند محلی را که مشتری در آنجا به انتظار می‌نشیند، دلپذیرتر نشان دهد.

مزیت دیگری که این نورهای طبیعی برایتان دارند این است که می‌توانید گل و گیاه را در اتاق انتظار نگهداری کنید و فضایی آرامش‌بخش و مطلوب برای مراجعه‌کنندگان‌تان ایجاد کنید. همه این فاکتورها باعث می‌شود که این مکان بزرگ‌تر به نظر برسد و به عنوان یک محیط سالم خودش را به نمایش بگذارد و هرچه بیشتر باعث خوشایندی مشتری شود که به شما مراجعه کرده است.

قدرت برند

برند و لوگوی شما می‌تواند تمام چیزی باشد که شرکت‌تان به رخ می‌کشد، بنابراین چگونه برندتان در محل انتظار مشتریان خودش را به نمایش می‌گذارد؟ مراقب باشید که چگونه آن را نشان می‌دهید. باید به‌گونه‌ای برندتان را جلوه دهید که برجسته و شکوهمند باشد، بنابراین از موادی که استفاده می‌کنید و نورپردازی که انجام می‌دهید، هنگامی که لوگوی‌تان را می‌سازید بسیار حائزاهمیت است، چرا که قرار است در اتاق انتظارتان دیده شود. استفاده از یک طراح گرافیک و یک طراح داخلی می‌تواند راه‌حل‌های تاثیرگذار و مطلوبی را در اختیار شما قرار داده و برای این مکان فراهم کند.

دسترسی

می‌خواهید نشان دهید، شرکت‌تان همه‌چیز تمام است و محیطی مناسب دارد، بنابراین محل انتظارتان باید تمهیدات لازم را برای افرادی که با مشکلات حرکتی مواجه هستند یا ناتوانایی‌های دیگری دارند، فراهم کند.

استفاده از علائم و نشانه‌هایی که مسیر را مشخص می‌کنند یا هشدار می‌دهند ضروری است، مثلا برای کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند، حتما باید تمهیدات لازم اندیشیده شود و مکان‌هایی را برای سهولت عبور و مرورشان در نظر بگیرید. همچنین اگر این افراد به کمکی نیاز داشتند، در اختیارشان قرار دهید.

قابل رویت بودن

از دیگر مواردی که برای جلوه هرچه بیشتر محل انتظار مشتریان می‌تواند موردتوجه قرار بگیرد، قابل‌رویت بودن است.مطمئن شوید هر اطلاعاتی که می‌تواند به مشتری‌تان کمک کند کاملا قابل‌رویت باشد و مسائل مهم از جمله تمام علائم هشداردهنده و اخطار، رمز وای‌فای شرکت، موارد تبلیغاتی شرکت و... را شامل شود.

حتی می‌توانید به راه‌اندازی صفحه‌ نمایشی بیندیشید که اخبار را به نمایش می‌گذارد، با انجام چنین کاری نشان می‌دهید که شرکت‌تان پیگیر اخبار مربوط به تجارت و اتفاقات حال حاضر آن است و آگاهی کامل از اطلاعات این حوزه دارد. با رعایت این نکات می‌توانید تاثیر مثبتی بر مراجعه‌کنندگان از حضور و انتظار در محل کسب‌وکارتان بگذارید.  

برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mbNUcXQS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه