دوشنبه, ۵ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Mon, 25 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

فراتر از تامین خوراک مورد نیاز رسانه‌ها و ایجاد یک رابطه دوستانه، مفید و حرفه‌ای با آنها، به یاد داشته باشید که نظرات خبرنگاران و مطالبی که در ارتباط با محصولات شما منتشر می‌کنند تحت تاثیر برداشت و احساس آنها از مواجهه با برند شما است. تحقیقات اخیر در حوزه علوم اعصاب و روان نشان می‌دهد که هیچ‌کدام از ما قادر نیستیم بدون تاثیرپذیری از احساسات‌مان در مورد موضوعی اظهارنظر کنیم. به عبارت دیگر نمی‌توان انتظار داشت که مغز انسان بدون تاثیرپذیری از احساسات و کاملا حرفه‌ای و تخصصی نسبت به موضوعی واکنش نشان دهد. فراموش نکنید که چنانچه رویکرد مناسبی نسبت به شخصیت برندتان نداشته باشید این موضوع در نهایت به ضرر شما و برندتان عمل خواهد کرد.

62151336236246246262462347246362

ایده

به هنگام تماس با رسانه‌ها و خبرنگاران بهتر است رفتار دوستانه‌ای داشته باشید. یک رابطه دوستانه درجات مختلفی دارد، قطعا شما تمامی دوستان خبرنگار خود را برای صرف چای به منزل‌تان دعوت نمی‌کنید، اما ممکن است در محل کار خود برای استراحت و نوشیدن قهوه به گوشه‌ای دنج و راحت بروید. صاحبان مشاغل و برند‌ها معمولا خبرنگاران را به نهار دعوت می‌کنند.

به آن دسته از دوستان‌تان که در رسانه‌ها کار می‌کنند این شانس را بدهید که محصولات و خدمات برند شما را تجربه کنند. به لحاظ تکنیکی تمام آنچه آنها برای نوشتن یک گزارش در مورد کالاهای شما نیاز دارند عبارت است از اطلاعاتی که شما به آنها می‌دهید و یک عکس، اما بهتر است امکاناتی بیش از این برای آنان فراهم کنید. شرکت‌های فیلم‌سازی معمولا پیش از اکران عمومی فیلم‌های خود از خبرنگاران حوزه نقد فیلم برای تماشای آثار جدید دعوت به عمل می‌آورند، ناشران پیش ازعرضه یک کتاب جدید به بازار آن را برای خبرنگاران حوزه نقد کتاب ارسال می‌کنند. انتظار می‌رود که برندها پیش از عرضه محصولات خود به بازار در ابتدا آن را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند. در شرایطی که کالای ارسالی بسیار گران‌قیمت باشد، می‌توانند پس از مطالعه و عکاسی از محصولات مذکور آن را مجددا دریافت کنند.

در جریان کنفرانس مطبوعاتی یک شرکت که به منظور معرفی محصولات جدید خود به مناسبت کریسمس برگزار شده بود، یک خبرنگار حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی به من گفت که در آن روز در دو کنفرانس مطبوعاتی دیگر نیز شرکت داشته است. این خبرنگار به من گفت که سال گذشته در جریان کنفرانس خبری شرکت smart Paris perfume house، مسئولان این شرکت تمامی محصولات جدید خود را به منظور بررسی و عکاسی به‌همراه اطلاعات مورد نیاز در اختیار وی قرار داده بودند. در بین این کالاها عطر مورد علاقه مادر این خبرنگار نیز وجود داشت که او این عطر را به‌عنوان هدیه روز عید به مادر خود داده بود.

چند روز بعد مادر این خبرنگار با او تماس گرفته و می‌گوید که اصلا قادر به بوکردن رایحه عطری که هدیه گرفته نیست، وقتی خبرنگار مذکور با مسئولان شرکت تماس گرفت و موضوع را با آنها درمیان گذاشت پاسخی که دریافت کرد این بود: «عطرهایی که به شما ارائه شده‌اند تنها شیشه آنها مشابه محصول اصلی بوده و درون آنها با آب پر شده است.»

START

در اینجا مشاهده می‌کنیم که مسئولان شرکت کالای خود را در اختیار خبرنگاران قرار دادند، اطلاعات و جزییات محصول و همچنین بسته‌بندی آن برای عکاسی. اگرچه مسئولان این شرکت به‌صورت تکنیکی آنچه مورد نیاز خبرنگاران بوده را تامین کرده‌اند، اما با ریختن آب درون ظروف عطرها به‌نوعی به هویت و شخصیت برند خود بی‌اعتنایی نموده‌اند. این موضوع همچنین سبب شده تا خبرنگار مزبور فرصت امتحان عطر را نداشته و قادر به کمک گرفتن از احساسات خود در ارتباط با آن محصول نباشد.

آنچه باید در عمل انجام دهیم

• هنگامی که فرصت دست و دل‌بازی دارید از آن استفاده کنید.

• با یک دید صرفا حرفه‌ای و علمی به برندها و محصولات آنها نگاه نکنید، چرا که احساسات مردم نسبت به یک برند و محصولات تولیدی آن است که آنها را مجاب می‌کند، برای خرید اقدام کنند.

• به یاد داشته باشید که خبرنگاران حافظه‌ای قوی دارند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PlIFn0NY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه