دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اپلیکیشن هایی برای اطلاع از آب و هوا

7 سال پیش ( 1395/8/20 )
پدیدآورنده : مسعود پارسا  

پاییز بی ثبات ترین فصل سال  از نظر وضعیت آب و هواست، به همین دلیل پیش بینی آب و هوا اهمیت بیشتری برای مردم پیدا می کند.

این روز ها با گسترش تلفن های هوشمند می توان لحظه به لحظه از آخرین خبر های مربوط به آب وهوا مطلع بود، اما انتخاب یک برنامه مناسب برای استفاده از این خدمات کار چندان ساده ای نیست، چون ده ها اپلیکیشن در این زمینه فعالیت می کنند که به جرات می توان گفت بیشتر آنها کارایی چندانی ندارند. امروز در این ستون به معرفی بهترین اپلیکیشن های هواشناسی می پردازیم.

AccuWeather

این اپ یکی از معروف ترین  برنامه های فعال در نمایش وضعیت آب وهوا برای کاربران اندرویدی است که می توانید به رایگان از همه امکانات آن استفاده کنید. این برنامه، اپلیکیشن اختصاصی شرکت AccuWeather  است که در پیش بینی آب و هوا شهرت فراوانی دارد.

ویجت کاربردی این اپلیکیشن این امکان را به کاربر می دهد تا با قرار دادن آن روی صفحه  اصلی تلفن  هوشمند یا تبلت خود، از وضعیت آب و هوا در چند روز آینده مطلع باشد و در صورت لزوم نقشه های آب و هوایی تمامی کره زمین را مشاهده کند.

Weather

یکی دیگر از اپلیکیشن ها آب و هوا است که محیط کاربری زیبا و در عین حال کاربردی دارد که می تواند برای بسیاری از کاربران جذابیت داشته باشد.

Weather  نیز ویجت مخصوص به خود را دارد که ظاهری زیبا دارد و می توانید از طریق آن لحظه به لحظه از وضعیت آب و هوای شهر خود باخبر شوید. این اپلیکیشن برای کاربران اندروید طراحی شده که می توانید آن را به طور رایگان از اینترنت دریافت و از آن استفاده کنید.

Transparent clock And weather

برنامه ای برای نمایش وضعیت جوی در گوشی های اندروید است. با استفاده از این برنامه می توانید همیشه و در هر مکانی وضعیت جوی شهرهای مختلف جهان را مشاهده کنید. امکان نمایش وضعیت جوی شهری به طور لحظه به لحظه در این اپلیکیشن وجود دارد.

طراحی ویجت با اندازه های مختلف، امکان سفارشی سازی کامل ویجت ها، پوسته های مختلف برای وضعیت جوی، سیستم هشدار دهنده، تقویم و شناسایی خودکار محل کاربر از امکانات مهم این اپلیکیشن هستند.

Weather Forecast Wallpaper

این اپلیکیشن والپیپر زیبایی دارد که برای صفحه اصلی گوشی همراه طراحی شده است. این والپیپر به طور متحرک، امکان نمایش وضعیت جوی را دارد. جلوه های زیبایی در پس زمینه والپیپر وجود و توجه به وضعیت جوی فعلی، این امکان را دارند به طور هوشمندانه والپیپر را با وضعیت فعلی آب و هوا تغییر دهد. برای مثال در هنگام بارش باران، شاهد پدیدار شدن قطرات باران روی صفحه گوشی یا تبلت خود خواهید بود که لذتی واقعی و بی نظیر را ایجاد خواهد کرد.

کمترین میزان استفاده از باتری گوشی، امکان سفارشی کردن جلوه ها و استفاده از ماهواره های قدرتمند برای نمایش وضعیت جوی از امکانات مهم این اپلیکیشن اندرویدی است.

Aerium

اگر کاربر محصولات اپل هستید و سیستم عامل دستگاه شما iOS است، بد نیست Aerium را نصب و از خدمات پیشرفته آن استفاده کنید.

این اپلیکیشن می تواند وضعیت بد هوا را یک روز قبل به شما هشدار دهد تا لباس مناسب تن کنید. سفارشی سازی بخش های مختلف این اپ، از مهم ترین مزیت های Aerium است.

Free Live Weather Clock Pro

این اپلیکیشن نیز یکی دیگر از اپلیکیشن های مخصوص پیش بینی آب و هوا است که برای کاربران iOS  طراحی شده است.

ظاهر این برنامه جلوه زیبایی به محیط کاربری تبلت یا گوشی اپل شما می دهد. این اپلیکیشن ظاهری شبیه به اپلیکیشن معروف شرکت HTC دارد که در سراسر دنیا از محبوبیت بسیاری برخوردار است.  این اپلیکیشن را می توانید به راحتی ازappstore دانلود کنید.

Weather Live

اپلیکیشنی برای پیش بینی آب و هوا در دستگاه های اندرویدی است که با نصب آن دیگر هوای بد شما را غافلگیر نخواهد کرد. وضعیت های مختلف جوی در قالب والپیپرهای زنده بسیار زیبایی نمایش داده می شوند که علاوه بر اطلاع رسانی، جلوه ای خاص نیز به صفحه گوشی یا تبلت شما می دهد. از قابلیت های کاربردی این اپلیکیشن می توان به امکان اضافه کردن مکان های مختلف برای نمایش اطلاعات جوی اشاره کرد.

  پیش بینی وضعیت جوی برای مکان های مختلف، ویجت های زیبا، پیش بینی آب و هوای هفت روز آینده، نمایش نقشه های ماهواره ای ابر و باران، امکان شخصی سازی طرح ها و چینش های برنامه و پیش بینی وضعیت جوی برای مکان های مختلف از قابلیت های مهم این برنامه است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kLGp8J0m
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه