پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیرعامل شرکت مترو تهران از آغاز عملیات پر کردن گودال حادثه انفجار شهران خبر داد.

هابیل درویش در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از ظهر دیروز عملیات پر کردن حفره ایجاد شده بر اثر انفجار روز جمعه در منطقه شهران آغاز شده است. امیدواریم تا بعدازظهر این گودال را به‌طور کامل پر کنیم تا منطقه به حالت عادی باز گردد.

انفجار شهران؛ یک نفر همچنان مفقود است

وی در پاسخ به این سوال که آیا مفقودین احتمالی این حادثه پیدا شده‌اند یا خیر؟ گفت: در این حادثه یک نفر مفقود شده که تا لحظه انتشار این خبر هنوز پیدا نشده است.

برخی از حاضرین در صحنه خود را اقوام فرد مفقود شده در تونل مترو معرفی کردند و گفتند که فرد مفقود شده در هنگام انفجار در تونل مترو مشغول کار بوده که در این حادثه، در تونلی که از لوله گاز منفجر شده حدود 25 متر فاصله دارد، گرفتار شده است.

مترو تهران قول داده که عملیات جست‌وجو را از زیر زمین ادامه دهد.

همچنین، ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌‌وگو با ایسنا با تایید خبر مفقود شدن یک نفر در زیر محل انفجار منطقه شهران گفت: تا این لحظه مفقود شدن یک فرد قطعی شده، اما خبر مفقودی افراد بیشتر تایید نمی‌شود.

وی در خصوص علت این حادثه نیز گفت: با پایان گرفتن عملیات پر کردن گودال و بررسی کارشناسانه می‌توان در خصوص علت این حادثه اظهار نظر دقیق و قطعی انجام داد.

مدیرعامل مترو تهران با اشاره به اینكه در انفجار شهران به تونل مترو آسیب وارد شده است، گفت: برخی اظهارنظرها درخصوص اینكه علت این حادثه حفاری غیر اصولی مترو بوده، نادرست و غیر كارشناسانه است بنابراین باید تا زمان بررسی دقیق و كارشناسانه صبر كرد.

وی افزود: مترو از نخستین دستگاه‌های حاضر در محل حادثه بود و تا آخرین لحظه پایان عملیات جست‌وجو راننده بیل مكانیكی مفقود شده در تونل مترو، در محل خدمت‌رسانی خواهد كرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eqKxP9JB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه