شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مشتریان بانك در سنگاپور از اوایل سال آینده مى‌توانند از طریق نام كاربرى خود در شبكه‌هاى اجتماعى پول جابه‌جا كنند. كاربران ٢٠ بانك از اوایل سال ٢٠١٧ براى انتقال وجه بانكى مى‌توانند پول را به دریافت‌كننده وجه كه حساب بانكى خود را با پروفایل‌هایش در شبكه‌هاى اجتماعى وصل كرده است، واریز كنند و این كار را مى‌توانند با انتخاب گزینه‌هاى توییتر و فیس‌بوك موجود در صفحه انتقال وجه انجام دهند؛ دیگر به شماره حساب و رمز نیازى نیست.

این نمونه دیگرى از تلاش‌هاى بانك‌ها براى نزدیك و همگام شدن با عصر دیجیتال است؛ این روزها اپلیكیشن‌هاى بانكى محبوب‌تر از شكل سنتى خدمات بانكى شده است.

كاربران فیس‌بوك در آمریكا در حال حاضر مى‌توانند پول را از طریق «مسنجر» فیس‌بوك براى دوستان خود ارسال كنند، به‌صورت رایگان. كاربران اسنپ‌چت هم مى توانند از طریق «اسنپ كش» به كاربران موجود در فهرست تماس خود پول ارسال كنند.

یك بانك هندى هم برنامه‌اى را راه انداخته كه صاحبان حسابش مى‌توانند از طریق رسانه‌هاى اجتماعى از جمله واتس اپ عملیات انتقال وجه را انجام دهند.

نویسنده تلگراف پرس معتقد است شاید استفاده از كاربرى فیس بوك و توییتر براى انجام عملیات بانكى به دلیل ماهیت تقریبا ناامن فضاى مجازى كار نگران‌كننده‌اى باشد؛ به خصوص به دلیل حملات سایبرى که از نمونه‌های اخیرش می‌توان به ماجراى لو رفتن پسورد پروفایل‌هاى شخصى مارك زاكربرگ در توییتر و پین ترست، اشاره کرد.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/M3tzgyEP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه