فولكس واگن، خطوط هواپیمایی Air France و شركت نفتی Mobil از جمله برندهایی هستند كه از سوی فعالان تغییر شرایط آب و هوایی مورد انتقاد قرار میگیرند. یكسری آگهی تبلیغاتی در سرتاسر پاریس همزمان با آغاز گفتوگوهای «COP21» درباره تغییر آب و هوا به این برندها اعتراض میكنند. این آگهیها بخشی از كمپین «Brandalism» هستند كه در قالب حركتی ضد تبلیغاتی در پاریس و دیگر شهرهای قاره اروپا تخلفات گوناگون را به باد انتقاد میگیرد.
این آثار هنری در فضاهای متعلق به شركت تبلیغاتی «JCDecaux»، یكی از حامیان مالی این گفتوگوها قرار گرفتند. حامیان مالی بزرگ نشست سازمان ملل درباره تغییرات آب و هوایی از قبیل فولكس واگن، Air France و شركتهای نفتی Mobil و Total در این آگهیهای انتقادی خود بخشی از مشكل هستند.
این آگهیهای تبلیغاتی نقض تعهدات برندها را مطرح میكنند. به گزارش امبیای نیوز، هدف از برگزاری این كمپین، تمركز و برجسته كردن روابط میان تبلیغات، روند مصرف، وابستگی به سوختهای فسیلی و تغییرات آب و هوایی است.