پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

افزوده شدن امکانات جدید به تلگرام

7 سال پیش ( 1395/9/4 )
پدیدآورنده : فرصت امروز  

فرصت امروز: تلگرام در جدیدترین نسخه خود بسیاری از امکانات خود را ارتقا بخشیده است.

تلگرام یکی از محبوب ترین اپ های پیام رسان بین کاربران اندروید و ios است؛ برنامه ای که از نخستین روزهای انتشار تاکنون، به سرعت جایگاه خود را بین مخاطبان به دست آورده است.

نسخه جدید تلگرام قابلیت های متعددی دارد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است:

- افزایش سرعت ارتباطات با دوستان

- امکان ارسال عکس و کلیپ تا سقف 1000مگابایت

 - کاهش مدت زمان انتظار برای دریافت فایل های مکتوب و مقالات و رجوع سریع به صفحات موردنظر

- امکان جست وجوی پیام ها بر حسب تاریخ انتشار (سهولت در یافتن پیام های مورد نظر)

- نمایش مجموعه ای از استیکرهایی که اخیرا بارگذاری شده اند

- امکان تعیین رمز عبور برای گفت و گو های خصوصی

- افزایش سرعت دوربین و امکان فشرده سازی تصاویر و فایل های ویدئویی

- بهبود روابط کاربری و ارتقای سیستم نرم افزاری.

- قابلیت ارسال تلگراف، قابلیت جدید و مهیجی است که در نسخه جدید تلگرام قرار گرفته و بسیار محبوب شده است. اما روش کار با این ابزار چگونه است؟ کاربران با مراجعه به وب سایت telegra.ph و تدوین متون مورد علاقه خود و سپس انتشار آن در فضای تلگرام به ارسال پیام هایی می پردازند که به واقع تلگراف محسوب می شوند.

اگر جزو کاربرانی هستید که در گروه های متعددی عضو هستید و گاهی در پیدا کردن گروه مورد نظر خود با مشکل مواجه می شوید، تلگرام برای شما نیز یک پیشنهاد ویژه دارد. برای استفاده از این قابلیت کافی است یکی از دوستان خود را که با او هم گروه هستید از بخش contact انتخاب کرده و با کمک گزینه Group in Common به گروه مورد نظر خود دست پیدا کنید.

اما یکی از مفید ترین قابلیت های نسخه جدید امکان استفاده از گزینه Instant View است. این گزینه به کاربر این فرصت را می دهد تا پیش از ورود به فایل های ارسالی به نوعی پیش نمایش از فایل مذکور دست یافته و در نتیجه زمان خود را با باز کردن فایل های بیهوده تلف نکنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SYyvOuxe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه