دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

میثم رضایی، رئیس انجمن کارفرمایی وارد کنندگان خودرو در نشست خبری خود در خصوص واردات خودرو آمریکایی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری گفت: در حال حاضر ۲۴ تا ۲۵ دستگاه ثبت سفارش شورولت در سایت گمرک باز است و با پرداخت ۳درصد امور گمرکی امکان ترخیص آن وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو، وی در ادامه گفت: در سایت شورولت به صراحت بیان شده که به پنج‌کشور سرویس نخواهد داد که در صدر این کشورها اسم ایران مطرح شده و با توجه به بیانات مقام رهبری، شورولت یکی از گران‌ترین خودروهای آمریکایی به حساب می‌آید که قیمت آن بین ۲۶هزار دلار تا ۱۳۰ هزار دلار خواهد بود که حتی خود آمریکایی‌ها برای تأمین مخارج آن با مشکل مواجه‌اند.

رضایی بر بی‌اطلاعی وزیر صنعت در خصوص واردات خودرو از آمریکا تأکید کرد و گفت: واردات خودرو و مجوز آن در نیمه دوم سال گذشته صورت گرفته و این موضوع و مجوز آن می‌تواند توسط معاونان وزیر صورت گیرد و وزیر صنعت وظایف مهم‌تری از امضا برای واردات خودرو دارد و امکان این وجود دارد که وزیر از این واردات بی‌خبر باشد. 

رئیس انجمن کارفرمایی واردکنندگان خودرو در توضیح افزایش تعرفه واردات خودرو گفت: پیش‌بینی می‌شود تعرفه واردات خودرو در سال جاری افزایش نیابد و قیمت خودرو با در نظر گرفتن شرایط بازار تغییر چندانی نخواهد داشت و حداکثر ۵ درصد افزایش قیمت خواهیم داشت. 

رضایی در خصوص تغییر میزان واردات در کشور با بیان اینکه حجم واردات خودرو در سال گذشته 50درصد نسبت به مدت مشابه در سال 93 کاهش یافته است، گفت:  در سال ۹۳ واردات خودرو ۱۲۰ هزار دستگاه بوده که ۷۰ درصد آن به شرکت‌های فاقد نمایندگی مربوط بوده و ۳۰ درصد خودروهای وارداتی توسط شرکت‌های معتبر و دارای نمایندگی به کشور وارد شده است.

 رئیس انجمن کارفرمایی واردکنندگان خودرو در خصوص ارزش گمرکی کشور یادآور شد: در سال ۹۴ ارزش گمرکی خودروی وارداتی به کشور هزار و ۳۶۹ میلیارد تومان بوده که این رقم برای سال ۹۵ دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

شما می توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت خودرو به سرویس قیمت روز فرصت امروز مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CpQ2E9iy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه