پنجشنبه, ۴ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
در هفته منتهی به چهارم سپتامبر

افزایش 10 درصدی قیمت نفت ایران در بازارهای جهانی

8 سال پیش ( 1394/6/22 )
 

طی هفته منتهی به چهارم سپتامبر (13 شهریور) با افزایش حدود 10 درصدی نسبت به هفته ماقبل، قیمت نفت ایران، نفت سبک کشورمان هر بشکه ٤٨ دلار و ١٦ سنت به فروش رسید.  به گزارش ایرنا، قیمت نفت سبک ایران در هفته منتهی به چهارم سپتامبر، چهار دلار و ٧٣ سنت برای هر بشکه افزایش یافت و به ٤٨ دلار و ١٦‌سنت رسید. متوسط قیمت نفت سبک ایران از ابتدای امسال تاکنون ٥٤ دلار و ٣٣ سنت بوده است. قیمت نفت سنگین ایران نیز با چهار دلار و ٥٦ سنت افزایش به ٤٦ دلار و ٤٦ سنت برای هر بشکه رسید. متوسط قیمت نفت سنگین ایران از ابتدای امسال تاکنون ٥٢ دلار و ٤١ سنت بوده است. 

قیمت سبد نفتی اوپک نیز در هفته مورد بررسی با پنج دلار و ٦ سنت افزایش به ٤٦ دلار و ٩٠ سنت برای هر بشکه رسید. متوسط قیمت سبد نفتی اوپک از ابتدای امسال تاکنون ٥٣ دلار و ٨٥‌سنت بوده است.

قیمت هر بشکه نفت‌خام دبلیو تی‌ای نیز در هفته منتهی به چهارم سپتامبر با پنج دلار و٩٣ سنت افزایش، ٤٦ دلار ٥٤ سنت برای هر بشکه معامله شد که بیشترین افزایش را میان نفت‌خام‌های شاخص به خود اختصاص داد. قیمت نفت برنت نیز با چهار دلار و ٩٦ سنت افزایش به ٤٨ دلار و٧٥سنت برای هر بشکه رسید؛ متوسط قیمت نفت برنت از ابتدای سال تاکنون ٥٦ دلار و ٤٠سنت بوده است. قیمت نفت‌خام‌های دوبی و عمان نیز به ترتیب با چهار دلار و ١٤ سنت و چهار دلار و ١٧ سنت افزایش به ترتیب به ٤٨ دلار و چهار سنت و ٤٨ دلار و هفت سنت رسید.

به گزارش اداره امور اوپک و روابط با مجامع انرژی، حداکثر قیمت نفت امسال ٦٤ دلار و ٩٦ سنت و حداقل قیمت نیز ٤٠ دلار و ٤٧ سنت برای هر بشکه بوده است این در حالی است که حداکثر قیمت نفت در سال گذشته ١١٠ دلار و ٤٨ سنت بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lGzF8rmx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه