جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور از افتتاح یک باند از آزادراه منجیل- رودبار به شرط تخصیص به موقع اعتبارات خبر داد. حسن احمدی‌نوری در گفت‌و‌گو با ایلنا اظهار داشت: 3.5 کیلومتر از آزاد‌راه منجیل- رودبار در دست اجرا است که می‌تواند بسیاری از مشکلات بومی‌های منطقه و مسافران را رفع کند.

وی با بیان اینکه مسیر فعلی گلوگاه‌هایی دارد و تردد بومی‌ها و مسافران از این منطقه را مختل کرده است، افزود: ساخت این آزاد‌راه برای افزایش ایمنی و راحتی مسافران و رفع مشکل ترافیک در این منطقه در اولویت قرار گرفته است. معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور درباره مشخصات آزادراه منجیل- رودبار، گفت: طول این آزادراه 3.5 کیلومتر است و بیش از ۳‌هزار کیلومتر تونل دارد که در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه چیزی حدود ۶۰‌درصد است. 

I8455753573573574237634734573457345742724727

احمدی نوری با بیان اینکه در صورت تامین سرمایه می‌توان طبق برنامه زمان‌بندی شده، این آزادراه را ساخت و به بهره‌برداری رساند، تاکید کرد: یک باند از آزادراه منجیل- رودبار که مهم‌ترین باند آن هم محسوب می‌شود، منوط به تخصیص به‌موقع اعتبارات پیش از آغاز سفرهای نوروزی به افتتاح می‌رسد. وی ادامه داد: در حال حاضر مشاور این پروژه طرح اتصال این آزادراه به امامزاده هاشم را در دست مطالعه دارد.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها با بیان اینکه به طور قطع مراکزی را برای ارائه خدمات به ترددکنندگان از این مسیر در نظر خواهیم گرفت، گفت: مجتمع‌هایی در حاشیه این آزادراه برای عرضه محصولات بومی‌های منطقه به مسافران در حال گذر ساخته می‌شود. احمدی‌نوری با بیان اینکه فروشندگان حاشیه مسیر فعلی منجیل و رودبار نگران ساخت آزادراه جدید نباشند، تاکید کرد: به طور قطع برای ساخت آزاد‌راه منجیل- رودبار تمام جوانب از جمله شرایط و وضعیت فروشندگان بومی مستقر در مسیر موجود در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در ساخت آزادراه‌ها به طور قطع به رعایت حقوق شهروندی توجه ویژه‌ای می‌شود، ادامه داد: در سند مطالعات معمولا طرح‌ها در دو فاز می‌شد، اما امروز ارزیابی‌های پدافند غیرعامل، زیست محیطی و طرح‌های میراث فرهنگی و حقوق شهروندی و اشتغال‌زایی هم به آن اضافه شده است. معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها با تاکید بر اینکه نگرانی بومی‌ها را درک می‌کنیم، گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل ساخت آزادراه منجیل- رودبار رفع تداخل ترافیک برون‌شهری و درون‌شهری این منطقه است که برای بومی‌ها و ساکنان این مناطق مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

احمدی‌نوری با اشاره به ترافیک و تردد بسیار سنگین خودرو از مسیر فعلی منجیل به رودبار گفت: در ایام عادی تردد خودرو از این مسیر به چیزی حدود ۲۴‌هزار خودرو در طول یک شبانه‌روز می‌رسد که این آمار در ایام پیک بیشتر از ۳۲‌هزار تردد در یک روز است و محور‌ها کشش این حجم از تردد را ندارند. وی افزود: بنابراین فروشنده‌های بومی نگران کاهش درآمدزایی خود پس از ساخت این آزادراه نباشند، چراکه به طور قطع همچنان تردد از مسیر فعلی قابل توجه خواهد بود اما با ساخت آزادراه جدید گره ترافیکی مسیر قزوین- رشت باز می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bPa91WXF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه