جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اینترنت نامحدود مشترکان پرمصرف با گزینه های دیگر جایگزین خواهد شد. به گزارش «فرصت امروز» علیرضا صیدی، مدیرعامل شرکت مخابرات تهران دیروز طی یک نشست خبری گفت آن دسته از مشترکانی که به طور غیرمنصفانه از پهنای باند استفاده می کنند، شناسایی شده و بعد از اتمام قرارداد باید سرویس های دیگر را جایگزین سرویس  فعال خود کنند.

وی افزود: برخی از این مشترکان با نصب تجهیزاتی اقدام به دانلود بی رویه و غیر متعارف می کنند که این کار باعث می شود مشترکانی که با خط آنها هم شیر هستند با افت سرعت مواجه شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ادامه داد: البته مشترکانی که به طور منصفانه از سرویس های نامحدود استفاده می کنند، هیچ خللی در ارائه خدمات آنها وارد نخواهد شد و می توانند سرویس خود را تمدید کنند.

صیدی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تغییرات ارائه شده در تعرفه های تلفن ثابت گفت: با اجرای طرح هم کدی تعرفه های ما به 30 ریال در هر دقیقه رسید که بر حسب ثانیه حساب می شد و به همین دلیل شاهد کاهش تعرفه ها و متضرر شدن مخابرات بودیم اما در تعرفه های جدید که برحسب 45 ریال محاسبه می شود، تغییراتی در تعرفه های داخل استانی داشتیم که براساس آن تعرفه ها برحسب دقیقه محاسبه می شوند و همچنان ارتباطات بین استانی مانند گذشته برحسب ثانیه محاسبه می شوند.

وی افزود: طبق دستورالعمل جدید وزارت ارتباطات تماس های داخل شهری کمتر از 30 ثانیه، به 30ثانیه رُند و معادل هزینه نیم دقیقه برای مشترک منظور می شود و مکالمات تلفن ثابت با همراه نیز از این پس با دقیقه محاسبه خواهد شد.

صیدی ادامه داد: مکالمات بین استانی در گذشته 33ریال بود که این مقدار در تعرفه های جدید بدون تغییر باقی مانده است. مدیرعامل مخابرات تهران با اشاره به نارضایتی هایی که برخی مشترکان از سرویس اینترنت پرسرعت خود دارند، گفت: بررسی ها نشان می دهد که حدود 85درصد مشترکان از خدمات و کیفیت اینترنت پرسرعت مخابرات راضی هستند که این مقدار نسبت به سال گذشته افزایش زیادی داشته است.

وی افزود: کمیته ای برای بررسی کیفیت خدمات ارائه شده تشکیل شده است تا بر سرویس ها نظارت داشته باشد و کیفیت شبکه را بهبود بخشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nKOfkAr1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
عباس فتحی :
7 سال پیش
سلام واقعا خیلی خنده داره این کارشون واقعا وقتی دارن سرویس "نامحدود " ارائه میدن گزاشتن محدودیت کم فروشی و دزدی محسوب میشه مثل اینگه تعزیرات فقط بقال و قصاب و ... رو میتونه بازخواست کنه بابت کم فروشی ولی برای این سازمانها وقتی کم فروشی خودشونو درقالب طرح و لایحه علنی کنن دیگه این دزدی محسوب نمیشه و قانون میشه واقعا متاسف ام براتون
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه