جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مجموع تسهیلات پرداختی ریالی و ارزی در دوره یادشده بیش از 28 هزار میلیارد ریال بود که نسبت به رقم افزون بر 22 هزار میلیارد ریال در هفت ماهه ابتدایی سال 92 بیانگر رشد 28 درصدی است. به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات، 20 مشتری اول این بانک در حوزه‌های صنعت، برق، انرژی، نفت و پتروشیمی در مجموع 63 درصد از مانده تسهیلات اعطایی را به خود اختصاص می‌دهند و 37 درصد بقیه به سایر شرکت‌های تولیدی و خدماتی مربوط است. 

برابر این گزارش ترکیب تسهیلات پرداختی از محل منابع مختلف نشان می‌دهد، تسهیلات ارزی و ریالی پرداخت شده در دوره هفت ماهه 93 نسبت به دوره مشابه سال 92 به ترتیب 40 و 24 درصد رشد را نشان می‌دهد. 

همچنین جایگزینی صندوق توسعه ملی به جای حساب ذخیره ارزی موجب شد تا استفاده از منابع صندوق توسعه ملی نسبت به سال گذشته نزدیک به 200 درصد رشد داشت. 

اعتبار اسنادی داخلی ریالی صادره نسبت به سال گذشته در مقطع مهر ماه، رشد قابل توجهی را نشان داد و از رقم 811 میلیارد ریال در مهرماه 92 به بیش از یک‌هزار و 100 میلیارد ریال در مهرماه 93 رسید. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/A3PQj8z4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه