جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

دادستانی تهران، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پرونده‌ اتهامی غنچه قوامی به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شد. در این اطلاعیه که در سه بند تنظیم شده، اتهامات و علت بازداشت وی به تفصیل نقل شده است. طبق بند اول و دوم این اطلاعیه قوامی «که واجد سابقه‌ بازداشت قبلی بوده، به طور اتفاقی توسط ماموران پلیس مستقر در ورزشگاه، بازداشت می‌شود. وی پس از بازداشت، مبادرت به عکس‌برداری از مقر پلیس و افراد حاضر در آن جا می‌کند. نامبرده در همان روز بدون قید آزاد می‌شود و در تاریخ 31/ 3/ 1393 که جهت دریافت اوراق هویتی خود مراجعه کرده بود، این بار از وی یک دستگاه تلفن همراه کشف می‌شود که حاوی تصاویر و فیلم‌های متعدد مرتبط با عوامل جریان‌فتنه بوده است.» 

همچنین در ادامه و بند دوم آمده است: «با احضار و برخی تحقیقات صورت گرفته، معلوم شد نامبرده در فعالیت‌های تبلیغی علیه نظام مشارکت داشته و ضمن ارتباط با دست‌اندرکاران و مرتبطان شبکه‌های ماهواره‌ای از جمله شبکه‌ بی‌بی‌سی فارسی و اپوزیسیون خارج از کشور، در تجمعات و راهپیمایی‌های ضدنظام حضور داشته است.» در پایان این اطلاعیه علت بازداشت قوامی موارد ذکر شده دانسته شده و آمده است: «دستگیری و تشکیل پرونده‌ اتهامی برای غنچه قوامی، به موضوع حضور نامبرده در ورزشگاه آزادی و تماشای مسابقات والیبال ارتباطی نداشته و نامبرده صرفا از جهت اتهامات منعکس در پرونده تحت تعقیب قرار گرفته است. 

ضمنا در این پرونده متهم دو وکیل دادگستری را برای دفاع از خود، معرفی کرده که وکلای مذکور و خانواده‌ متهم در چندین نوبت با وی ملاقات حضوری داشته‌اند.» این اطلاعیه پس از اعلام مشاور زنان ریاست جمهوری مبنی بر پیگیری پرونده قوامی و همچنین لغو میزبانی والیبال ایران صادر شده است. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/uwgefTyj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه