پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

فرصت امروز- اطلاعات خصوصی شش میلیون کاربر شرکت مخابراتی ThreeMobile در معرض هک شدگی قرار گرفت.

شرکت مخابراتی three mobile یکی از مشهورترین شرکت های مخابراتی بریتانیاست که براساس اطلاعات منتشر شده اخیرا در معرض حمله هکرها قرار گرفته است. مدیران ارشد این شرکت در بیانیه ای رسمی، ضمن تایید خبر هک شدن وب سایت، اعتراف کرده اند که یکی از پایگاه های اصلی اطلاعات این شرکت که در مرحله به روز رسانی قرار داشت، مورد حمله هکرها قرار گرفته است. براساس این حمله اطلاعات مهم بسیاری از کاربران شامل نام، شماره های تماس و تاریخ تولد افراد به سرقت رفته است.

با این وجود مدیران این شرکت مدعی هستند که اطلاعات مهم تری مثل کدهای بانکی یا شماره های ملی در امنیت قرار دارند. براساس اظهارات منابع آگاه، اطلاعات بیش از دو سوم از 9 میلیون کاربر دائم این شرکت به سرقت رفته است.

این در حالی است که طی دو روز گذشته، مقامات three mobile تعداد اطلاعات به سرقت رفته را با اعدادی بسیار پایین تر از عدد مذکور اعلام می کردند.  به نظر می رسد طی ماه های اخیر، هک کردن اطلاعات کاربران شرکت های مخابراتی بزرگ و شناخته شده به یکی از تفریحات هکرهای حرفه ای تبدیل شده است و این روند ادامه خواهد داشت.

مقام های امنیتی این شرکت مشهور اعلام کرده اند که در حال بررسی و شناسایی عامل یا عوامل نفوذ به سیستم های خود هستند. با این وجود به نظر نمی رسد تاکنون به نتایج مهمی دست پیدا کرده باشند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/E2HxqIuL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه