پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه برند‌ها در حالی به بخشی جدانشدنی از بافت مسابقه‌های تنیس ویمبلدون تبدیل شده‌اند كه این بازی‌ها هنوز به زیبایی به سنت‌های خود پایبند هستند. آن دسته از برند‌هایی كه به مدت طولانی در بافت این مسابقات جایگاه ثابتی را داشته‌اند، با استفاده هوشمندانه از چشم‌انداز دیجیتال كم‌كم خود را بروز می‌دهند. كار كردن در چنین صنعتی به‌ظاهر جدید است. برای نیل به چنین هدفی ما نیازمند به‌كارگیری بخش‌های شگفت‌انگیزی از فناوری جدید هستیم. این پلتفرم اجتماعی جدید كه كاربرانی پر انرژی دارد، یك تكنیك تحقیقاتی جدید است كه به شما فرصت مشاهده اتفاقات در حال وقوع در ذهن افراد مختلف را می‌دهد. همه اینها ما را به این باور می‌رساند كه جهان تغییر كرده است و قوانین قدیمی دیگر به كار نمی‌آید.

47656769

شاید همین موضوع مسابقات ویمبلدون را آنقدر خاص می‌كند. امسال در یکصد و چهل و هشتمین دوره برگزاری بزرگ‌ترین بازی‌های تنیس در دنیا و در حالی كه جهان ورزش ارزش و اهمیت بیشتری یافته است، تنیس در AllEngland Club به زیبایی پایبندی به سنت‌های خود را نشان داده است. به‌ندرت می‌بینیم كه بزرگ‌ترین بازیكنان در جهان همگی با لباس سفید بر تن با اسپانسر‌های متعدد احاطه نشده باشند. محدودیت‌هایی در زمینه سایز و تعداد تقدیر و ستایش‌ها روی لباس بازیكنان وجود دارد. رفتار‌های آنها نیز بیش از هر ورزش دیگری مورد توجه قرار می‌گیرد. غیبت اسپانسر‌ها و برند‌ها تقریبا توی چشم می‌خورد اما با دقت بیشتر می‌توانید آنها را پیدا كنید. آنها شاید در پس زمینه وجود نداشته باشند اما جایی كه واقعا مفید است اشاره به نام‌شان به‌عنوان تهیه‌كننده فراتر از آن دسته از حامیان مالی از كارافتاده‌ای است كه فقط سروصدا به پا می‌كنند. 

ویمبلدون بعضی از طولانی‌ترین روابط با برندها در جهان را به خود اختصاص داده است. رابطه با یك تولید‌كننده محصولات ورزشی به‌خصوص تنیس، هاكی و كریكت به نام Slazenger110 و Rolex به‌عنوان زمان‌سنج رسمی مسابقات 30 سال سابقه دارند اما حتی با وجود این دوره طولانی ارائه خدمات، هیچ نوع منافع معمولی ناشی از اسپانسری در ابعادی چنین بزرگ نصیب‌شان نشده است. مشابه این اتفاق برای IBM و حك شدن لوگوی آن روی ‌اسکوربوردها رخ داد كه منافع چندان زیادی را نصیب این برند نكرد.

رویدادی مهم به‌عنوان بخشی از تابستان بریتانیا

مسابقات ویمبلدون یكی از معدود رویداد‌های مهم ورزشی است كه هنوز در كانال‌های تلویزیونی رایگان كاملا پایه و اساس فصل تابستان در بریتانیا را تشكیل می‌دهد. شما به تحسین ویمبلدون برای پایبندی به اصول خود می‌پردازید و این نكته بازی‌های فوق را به چنین دارایی ارزشمندی تبدیل می‌كند. در راستای استفاده از چشم‌انداز دیجیتال، watchwimbledon# برند Evian به مصاحبه با افراد مشهور و متعدد بازدیدكننده‌ای از این مسابقات پرداخت. تجربه feelwimbledon# جگوار به مردم اجازه می‌دهد تا غلیان احساسات در این تورنمنت را درك كنند.

 این طیف از ایده‌های گوناگون از محدودیت‌های سخت گذاشته شده پیش پای اسپانسر‌ها سرچشمه گرفته است و منجر به انجام كار‌های زیادی می‌شود كه از هزینه‌های متداول اسپانسری فراتر می‌رود. كار در فضایی سخت منافع زیادی را به بار می‌آورد. تمركز ذهنی حاصل از انجام این كار می‌تواند منجر به ابداع راه‌های خلاقانه جدید برای گشودن قفل یك مشكل شود. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/J3LvNtUl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه