پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چگونه یک برند می‌تواند ارزش‌های خود را در قالب یک شیوه نگارشی بیان کند؟ این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده وجهه یک برند باشد. زمانی که ارزش‌های برندتان را تعریف کردید و هویت و شخصیت آن شکل گرفت، می‌توانید در رابطه با شیوه معرفی آن به مخاطبان تصمیم‌گیری کنید. در تمامی زبان‌ها ما از کلمات مشابهی استفاده می‌کنیم که نحوه تلفظ آنها با یکدیگر متفاوت است. این مانند این است که آهنگسازها با استفاده از ابزارهای گوناگون موسیقی یک نوای مشابه را تولید کنند.

ایده

یکی از راه‌های تشخیص ایمیل‌هایی که کلاهبرداران برای شما ارسال می‌کنند توجه به ادبیات و نحوه نگارش آنها است. به‌عنوان مثال، برخی از این ایمیل‌ها ممکن است ادعا کنند از طرف یک نهاد دولتی نظیر اداره مالیات انگلستان ارسال شده‌اند و با عنوان «بازپرداخت مالیات!!!» از صندوق ایمیل شما سر در بیاورند. اداره مالیات انگلستان از علامت تعجب در ایمیل‌های ارسالی خود استفاده نمی‌کند، چه برسد به اینکه سه علامت تعجب کنار عنوان ایمیل خود قرار دهد. با استفاده از همین نکته به آسانی می‌توانید ایمیل‌های ارسالی از سوی افراد کلاهبردار و شیاد را تشخیص دهید.

در سال‌های اخیر شرکت‌های بزرگ تجاری که به‌صورت مستمر به مشتریان خود ایمیل ارسال می‌کنند دریافتند که ایمیل‌های ارسالی آنها توسط مخاطبان حذف می‌شود. چرا که این ایمیل‌ها اغلب حاوی جملات بلند رسمی بوده و سرشار از اصطلاحات صنعتی دشوار هستند. این شرکت‌ها با مشتریان خود به مانند مردم عادی برخورد نکرده و فقط اقدام به تهیه و ارسال ایمیل‌های مشابه به آنها می‌کنند تا از این طریق به زعم خودشان با مشتریان در ارتباط باشند، بدون آنکه به خواسته‌های آنها اهمیتی بدهند.

تحلیل و بررسی ایمیل‌های تکراری و خسته‌کننده شرکت‌های تجاری می‌تواند بهترین راه برای تشخیص اشتباهات آنها باشد و به شما کمک می‌کند تا از روش‌های دیگری برای تعامل با مشتریان‌تان استفاده کرده و ارزش‌های برندتان را در ارتباط با مخاطبان به نمایش بگذارید. خطری که در استفاده از کلمات و جملات صمیمی و دوستانه وجود دارد زیاده‌ روی کردن در استفاده از آنها است.

خطر دیگر آن است که شما به جای ابداع یک روش جدید و منحصر به فرد، از روش‌های مورد استفاده سایر شرکت‌های تجاری برای ساختن وجهه برندتان استفاده کنید. فراموش نکنید که شیوه ارائه برند از سوی شما باید از ارزش‌ها و هویت برندتان حمایت کرده و با آنها در تضاد نباشد. دقیقا به همین دلیل است که اداره مالیات در انگلستان از سه علامت تعجب در کنار موضوع ایمیل‌های ارسالی خود استفاده نمی‌کند.

آنچه باید در عمل انجام دهیم

* خودتان را به جای مشتریان قرار دهید. آیا حاضرید ایمیل‌های ارسالی‌تان را تا انتها بخوانید؟ چنانچه متوجه شدید که ایمیل‌های ارسالی‌تان کسل‌کننده است، شک نکنید که زمان تغییر فرا‌رسیده است.

* به دقت ادبیات و شیوه نگارشی مورد استفاده تان را مورد بررسی قرار دهید. آیا این شیوه با شخصیت برند شما سازگار است؟ استفاده از ادبیات و شیوه‌های نگارشی جدید کار آسانی نیست، اما شرکت‌های تجاری اخیرا از متخصصان این امر استفاده کرده و کارمندان خد را به منظور استفاده از این شیوه‌ها آموزش می‌دهند.

* شما هم می‌توانید با استفاده از افراد متخصص در زمینه نوشتن متون تجاری و آموزش کارمندان‌تان با استفاده از تخصص آنها، از شیوه‌های جدید و مناسب نگارش متون تجاری استفاده کرده و مهارت‌های آن را کسب کنید. شما همواره می‌توانید از متخصصان حوزه برندینگ در جهت نوشتن نامه‌های استانداردتان استفاده کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9tujbZei
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه