جمعه, ۷ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Fri, 27 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

استراتژی‌ های تبلیغات در اینستاگرام

8 سال پیش ( 1395/2/29 )
پدیدآورنده : آبتین ایزدی  

هر سازمانی برای حضور در شبکه‌های اجتماعی باید استراتژی‌های مناسبی را در حوزه تبلیغات به کار ببرد و نوع و شرایط هر سازمان در اتخاذ استراتژی‌های تبلیغاتی بسیار می‌تواند مثمرثمر واقع شود. این در حالی است که سازمان‌های ایرانی باید هدف از تبلیغات خود را در شبکه‌های اجتماعی مشخص کنند و با توجه به گروه هدف سازمان، استراتژی‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسبی را در خصوص تبلیغات اتخاذ کنند.

این موضوع بسیار حائز اهمیت است که بسیاری از تبلیغات اینستاگرامی برای آگاهی از برند سازمان‌ها انجام می‌شود و سازمان‌ها در تلاش هستند از طریق تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام تعامل با مخاطبان را افزایش دهند.

تناسب محتوا‌سازی تبلیغاتی با برند

سازمان‌های ایرانی در زمینه تبلیغات اینستاگرامی باید استراتژی محتوا‌سازی مناسبی را اتخاذ کنند، به‌عنوان نمونه سازمان‌هایی که به صورت B2B فعالیت‌های خود را پیش می‌برند، روی فرهنگ سازمانی خود تمرکز می‌کنند و در تلاش هستند فرهنگ سازمانی خود را در اینستاگرام تبلیغ کنند اما سازمان‌های دیگری که به صورت B2C فعالیت‌های خود را پیش می‌برند، تبلیغات خود را روی محصولات متمرکز می‌کنند و محتواهایی را در حوزه محصولات خود در این شبکه اجتماعی به مخاطبان ارائه می‌دهند.

استفاده از تعداد معینی هشتگ‌ در محتواها

بسیاری از برند‌ها بر این باورند که در محتواهای تولید شده خود، از هشتگ‌های بسیار زیادی استفاده کنند و این موضوع در محتواهای مخاطبان ایرانی نیز دیده می‌شود، اما تحقیقات در این حوزه نشان می‌دهد که اتفاقاً استفاده از هشتگ‌های زیاد برای تبلیغات مناسب نیست و تاثیر منفی روی تبلیغات سازمان می‌گذارد.

به‌عنوان نمونه مخاطبانی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام حضور دارند، نسبت به محتواهایی که از هشتگ‌های بسیار زیادی در آن استفاده شده، حس مثبتی ندارند، چون خواندن متن زیر عکس یا فیلم با هشتگ، سخت‌تر از متن‌های معمولی برای مخاطبان است. در پایان، تبلیغاتی می‌تواند در شبکه اجتماعی اینستاگرام موفق باشد که کاربران در آن تعامل داشته باشند.

بسیاری از متخصصان این حوزه همواره توصیه می‌کنند کمپین‌های تبلیغاتی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام راه‌اندازی کنید که مخاطبان ایرانی در آن حضور فعالانه‌ای داشته باشند و به‌طور مستمر باید برند‌ها در تلاش باشند تا از تعامل مخاطبان در تبلیغات خود استفاده کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/loj9m7kB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپورخرید PS5
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه