چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

 دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: با تایید سازمان ملی استاندارد ایران، طرح تشویقی استانداردسازی اجباری لوازم خانگی به منظور جلوگیری از نابسامانی‌های موجود تصویب شد تا از این پس خدمات و سایر اقدامات به شکل بهینه و هدف دار ارائه شود.  به گزارش ایسنا، حبیب الله انصاری با بیان اینکه آموزش رکن اساسی و بنیادین ساختار تولید و خدمات است، اظهار کرد: آموزش عرصه‌ای است که زمینه اندیشیدن، تعمیق و تفکر بشر در حوزه مسئولیت‌های خود را ایجاد می‌کند.

وی پیوند میان تئوری و عمل را جزو اصول و مبانی آموزش دانست و افزود: به‌صورت کلی نصابان و سرویس‌کاران لوازم خانگی باید صاحب علم و تجربه باشند، زیرا نتیجه پیوند علم و تجربه با یکدیگر بهره‌وری بیشتر و خارج شدن علم از حالت ایستایی است. انصاری با مورد توجه قرار دادن تصویب قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیش از اینکه بهینه‌سازی مصرف انرژی در کشور در قالب قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد هیچ برنامه مدون و حساب شده‌ای در این خصوص وجود نداشت و افراد به مسائلی مانند چگونگی مصرف انرژی در وسایل الکترونیکی توجهی نداشتند، اما در سال‌های اخیر میزان پیک مصرف انرژی توسط لوازم خانگی و عمومی براساس استانداردهای تعیین شده مورد توجه همگان قرار گرفته است.  

وی خاطر نشان کرد: ایرانیان براساس وظیفه ملی خود باید به این باور و اعتقاد برسند که توسعه اقتصادی کشور در گرو استفاده بهینه از انرژی است و به همین دلیل نیز لازم است که افراد درخصوص وسایل انرژی‌بر خانگی به دو بخش وسایل انرژی‌بر گازی و برقی توجه کنند. 

 انصاری با مورد توجه قرار دادن وسایل انرژی‌بر برقی اظهار کرد: انجمن صنایع لوازم خانگی ایران از مدت‌ها پیش کمیسیون انرژی برق را با حضور بهترین کارشناسان این عرصه و با هدف بهینه‌سازی مصرف برق در چرخه‌های تولید تشکیل داده تا از این طریق زمینه عملی‌سازی داده‌های فکری و کارشناسی در صحنه اقتصادی ایران فراهم شود.  

دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با اعتقاد به اینکه هدف ما بهینه‌سازی مصرف انرژی همراه با کاهش مصرف آن است، گفت: مکانیزم‌ها و تکنولوژی‌های ساخت وسایل الکتریکی باید در این سمت قرار گرفته و نسبت به گذشته تغییر کند به همین دلیل نیز لازم است محصول‌سازان نهایی داخلی و قطعه سازان وسایل خانگی و عمومی نگاه خود نسبت به تولید محصول را از نو بازنگری کنند. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IWZapOkh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه