جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار (409)

ارائه خدمات الکترونیکی

8 سال پیش ( 1394/12/11 )
 

پرسش: مدیر یک مجتمع فروش فرش در تهران هستم، مجتمعی که در آن کارکنان بسیاری فعالیت می‌کنند. یکی از شیوه‌هایی که در این مجتمع به‌کار گرفته شده، مکانیزه‌ کردن ارائه خدمات است؛ یعنی کارکنان برخی از خدمات را به‌صورت الکترونیکی و اینترنتی به مشتریان ارائه می‌کنند. در این باره راهنمایی کنید که برای ارائه این نوع خدمت باید چه نکاتی را لحاظ کنم؟

پاسخ کارشناس: یکی از دلایلی که مشتریان به چنین مجتمع‌هایی مراجعه می‌کنند، دریافت خدمات بهتر و خرید آسان‌تر و حضور برندهای مختلف در یک مکان است. ارائه خدمات الکترونیکی و اینترنتی یکی از بهترین شیوه‌هایی است که در این مجتمع‌ها می‌توان استفاده کرد، ولی این نوع خدمت‌رسانی باید آنچنان دقیق باشد که مخاطبان را دل‌آزرده نکند. یعنی باید کارکنانی برای این نوع خدمت‌رسانی انتخاب شوند که تسلط کافی روی این نوع سیستم داشته باشند.

چون اگر کارکنان اطلاعات کافی در این رابطه نداشته باشند، باعث اتلاف وقت مشتریان می‌شوند و مجتمع از به‌کارگیری این شیوه‌ نتیجه عکس می‌گیرد و مشتریانی که مسافت زیادی برای رسیدن به مجتمع طی کرده‌اند، از انتخاب خود پشیمان می‌شوند. در این زمینه بهتر است کارکنان قبل از قرارگیری در محل کارشان در دوره‌های آموزشی مختلفی شرکت کنند تا بدون هیچ اشکالی خدمات را به مشتریان ارائه دهند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5vc1l04Q
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه