مردم همیشه درباره نحوه رفع بوی بد دهان نگران هستند. این مشکل یكی از بدترین دشمنانی است كه روی اعتماد به نفس و تعامل اجتماعی افراد در زندگی روزمره تاثیر میگذارد. در میان اسپریها، نوارهای نعنا و محصولات مختلفی كه هر روز از آنها استفاده میكنیم، جویدن آدامس از گذشته تاكنون همیشه قدرتمندترین و محبوبترین راهحل به شمار رفته است. برای كمك به رفع این مشكل، یك شركت تولیدكننده قهوه به نام Seattle Coffee Company با همكاری آدامس اوربیت متعلق به برند Wrigley كمپینی به نام «Coffee On The Go, Clean teeth On The Go» را راهاندازی كرده كه روی حل این معضل همیشگی تمركز دارد.
به همه مصرفكنندگانی كه نوشیدنی مورد علاقه خود را در یك فنجان كاغذی خریداری كرده اند، یك عدد آدامس اوربیت چسبانیده شده روی فنجان قهوه داده خواهد شد. به علاوه، مشتریانی كه یك ماگ سرامیكی را به فنجان كاغذی ترجیح میدهند، شاهد یك بسته خواهند بود كه از دستگیره آن آویزان است. Wrigley همواره بهعنوان یك برند پیشتاز در زمینه بازاریابی مستقیم مطرح بوده و در سال 1915 نخستین كمپین بازاریابی مستقیم در سراسر امریکا را راه انداخت كه بستههای آدامس را به همه آدرسهای ذكر شده در دفاتر تلفن ایالات متحده میرساند.
این شركت در مورد اخیر یك آستین سفارشی روی فنجان قهوه طراحی كرده و راهحلی برای تحویل یك بسته آدامس برای نمونه به هر مشتری هنگام خرید یك فنجان قهوه از شركت Seattle Coffee Company ارائه داده است. به این ترتیب احساس برخورداری از دندانهایی تمیز با همه مشتریان در طول دوره این كمپین یعنی فصل زمستان به اشتراك گذاشته خواهد شد.
فعلا این كمپین در بازار افریقای جنوبی اجرا شده و هیچ اطلاعاتی مبنی بر توسعه این نوع تبلیغات با عنوان بازاریابی متقابل در قارههای دیگر در دسترس نیست. این آستینهای قهوه توسط یك آژانس تبلیغاتی و ارتباطاتی تمام عیار به نام DDB و یك استودیو دیزاین در افریقای جنوبی به نام Tag 8 طراحی شدهاند.