لارن لیلی از سوی کمپینی با نام «در شرکتش» مورد تحسین قرار گرفته است. این کمپین از قدرت، خلاقیت و اثرگذاری 30 زن کارآفرین و الهامبخش تجلیل میکند. خانم لیلی در سال 2010 تصمیم به راهاندازی یک شرکت کلاههای فانتزی گرفت که از مواد ذخیره و بازیافت شده تولید میشد. شرکت Yellow108 راه افتاد تا از پارچههای دور انداخته شده که در صورت عدم استفاده قطعا به زباله دانی راه پیدا میکردند، لوازم جانبی غیرمعمول و در عین حال شیک درست کند.
استفاده از پارچههایی که از نظر سایر کارخانهها دور ریختنی هستند؛ به این شرکت اجاره میدهد که محصولی واقعاً منحصربهفرد و البته «در تعداد محدود» از فصلی به فصلی بسازد، در حالیکه کمترین تولید زباله و دور ریختنی را داشته باشد. ایده Yellow 108 کاملا روندی نرمال را طی کرد. خانم لیلی پس از تجربه چند سال کار در کارخانههایی که ادعای تولید محصولاتی سازگار با محیطزیست را میکردند، به این نتیجه رسیدکه ایده پایداری و استفاده از دور ریختنیها نیازمند محصولاتی بسیار واقعیتر از آن چیزی است که این روزها تولید میشود. او عزم خود را جزم کرد تا شرکتی برپایه مثبتاندیشی و اعتماد بنا کند.
رهبری برای خانم لیلی اصل بسیار مهمی است. از نظر او قدرت هر مدیر به اندازه کسانی است که از او حمایت کرده و مسئولیتشان را به عهده دارد. بنابراین ایجاد یک محیط کاری با افرادی که مثل یک خانواده با هم صمیمی باشند، در اولویت کاری خانم لیلی قرار گرفت. آنها از نوع غذایی که انتخاب میکردند تا نحوه برقراری ارتباط با یکدیگر برای فعال و سالم ماندن، برایشان مهم بود طوری انتخاب کنند که شاد باشند و از کنار هم کار کردن در راستای رسیدن به هدفشان در زندگی لذت ببرند. Yellow 108 یک کاتالیزور برای سبک زندگی مثبت و سلامت است.
مردم، کسانی هستند که خانم لیلی را به هیجان آورده و برایش الهامبخش هستند. او از شنیدن داستانها و آرزوهای دیگران انگیزه میگیرد و به افراد اندیشمند و امیدوار اهمیت زیادی میدهد. الهامبخش بودن یا الهام گرفتن از زندگی دیگران به نظر خانم لیلی خودِ زندگی است.
بهترین لحظه زندگی خانم لیلی که در کار داشته تمام نقاط عطفی است که به وقوع پیوسته است. یکی از نقاط عطفی که در زندگی او رخ داد، یکسری سخنرانی بود که در دانشگاههای مختلف آمریکا درباره مد داشت که نخستین آنها در موسسه مد فناوری در نیویورک صورت گرفت. حس ارتباط برقرار کردن با دانشجوها برای پاسخگویی به سوالاتشان و کمک به آنها در این راه حسی فوقالعاده برای خانم لیلی است. اینها به او یادآوری میکند که تجربه و دانشی برای به اشتراک گذاشتن با دیگران دارد. توسعه برنامههایی که در نهایت روزانه به موفقیت میرسند برای او بسیار قشنگ است. از نظر خانم لیلی هیچ چیز قشنگتر از دیدن کار تیمی کارمندان، حس دوست داشتن میان آنها، خانهدار شدنشان، بچهدار شدنشان، رسیدن به اهداف شخصی و چیزهایی از این دست نیست.
آنها به سختی کار میکنند تا محصولاتی بدون تاریخ مصرف و بادوام و در عین حال مناسب برای همه نسلها تولید کنند. برخی کلاههای تولید شده به دست این شرکت هم روی سر نوجوانها دیده میشوند و هم سر مادربزرگها و پدربزرگها را میپوشانند. آنها دوست دارند طراحیهایشان طوری باشد که به شکلگیری یک روند بینجامد و تنها در حد طرح باقی نماند. مشتریان Yellow 108 خیلی مایل به مشارکت در صفحههای این شرکت در شبکههای اجتماعی هستند و اینگونه است که مشتریان احساس دوستی با این شرکت میکنند.
پایداری هسته اصلی هر کاری در این شرکت است، از بهکارگیری مواد بازیافتی و ذخیره شده گرفته تا پرهیز از رنگرزی پارچهها که برای پیشگیری از هدررفتن هزاران گالن آب انجام میشود. آنها همچنین برای تمام فاکتورها و برچسبها تنها از کاغذهای بازیافت شده استفاده میکنند. برای این شرکت پایداری یک سبک زندگی است که کارکنانش در زندگی شخصیشان هم از آن استفاده میکنند.
سبک مدیریت از نظر خانم لیلی تنظیم کم و زیادی سرعت و چگونگی ارتباطهایی است که میگیریم و دریافت میکنیم. این اصل و اساس کار تیمی است. بسیار مهم است که نظرات و نیازهای کارکنان مورد توجه قرار گیرد. هر شخصی میتواند ایدهای تازه برای آوردن بر سر میز داشته باشد و این ترکیب نظرات تمامی افراد است که ماهیت یک شرکت را مشخص میکند. برای خانم لیلی اطمینان از اینکه به هر یک از افراد فرصت انجام ایدههایش داده شده بسیار مهم است. او بهعنوان یک رهبر، تلاش میکند که توازان را میان کارمندان ایجاد و اعتمادشان را جلب کند.