پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
از میان خبرها

اتصال ریلی ایران به افغانستان در سال جاری

8 سال پیش ( 1395/1/22 )
 

معاون ساخت و توسعه راه‌آهن کشور با بیان اینکه 4 هزار و 700 کیلومتر خط آهن در سطح کشور در دست ساخت است، گفت: امسال ساخت قطعه پایانی راه‌آهن ایران به افغانستان هم به اتمام می‌رسد.

مسعود نصر آزادانی در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: در حال حاضر 10 هزار کیلومتر خط‌ آهن در کشور در حال بهره‌برداری است و به همین میزان نیز در پیوست قانون، خط‌ آهن در دست ساخت داریم. وی افزود: از 10 هزار کیلومتر طرح ساخت راه‌آهن در کشور، ‌4 هزار و 700 کیلومتر خط‌ آهن در حال ساخت است که بین 15 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نصر آزادانی با بیان اینکه 3 هزار و 500 کیلومتر راه‌آهن نیز در حال مطالعه و آماده‌سازی برای اجرا است، ادامه داد: 1500 کیلومتر از طرح‌های پیوست قانون برای بهره‌برداری تکمیل شده است. معاون ساخت و توسعه راه‌آهن کشور گفت: توسعه شبکه ریلی به نحوی است که باید در فازهای مختلف اجرا شود. بهره‌برداری از یک فاز شروع می‌شود و با افزایش تقاضا ظرفیت پیش‌بینی شده در طرح اولیه، اجرا می‌شود.

نصرآزادانی افزود: در حال حاضر راه‌آهن بافق- مشهد و اتصال آن به خواف و هرات افغانستان 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در حال بهره‌برداری است و 74 کیلومتر باقیمانده آن در حال تکمیل روسازی است که امیدواریم امسال به بهره‌برداری برسد.

آغاز مرحله دوم پیش ‌فروش بلیت قطار‌‌های رجا

شركت حمل ونقل ریلی رجا امروز مرحله دوم پیش ‌فروش بلیت قطار‌‌ در سال جدید برای بازه زمانی اول اردیبهشت تا دهم خرداد را آغاز می‌كند. به گزارش روابط عمومی شركت حمل‌و‌نقل ریلی رجا، ‌فروش بلیت قطارهای مسافری در همه محورها از طریق سامانه‌ اینترنتی و نمایندگی‌های سراسر كشور به طور یكسان و همزمان انجام می‌شود. هموطنان برای كسب اطلاعات بیشتر درباره نشانی دفترهای فروش، قیمت، موجودی بلیت و. . . می‌توانند به صورت شبانه‌ روزی با شماره تلفن‌های 1539 (تهران) و 55122417-021 (شهرستان‌ها) تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی www.raja.ir مراجعه كنند.

هندی‌ها ۸۵ میلیون دلار در بندر چابهار سرمایه‌گذاری می‌کنند

در حالی یک پایگاه‌ خبری وابسته به وزارت نفت از آمادگی هندی‌ها برای سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری در بندر چابهار خبر داده که مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان کل سرمایه‌گذاری هندی‌ها را در این بندر ۸۵ میلیون دلار اعلام کرد.

سیاوش رضوانی در گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به انتشار خبر سرمایه‌گذاری 20 میلیارد دلاری هندی‌ها در بندر چابهار اظهار کرد: کل سرمایه‌گذاری هندی‌ها در بندر چابهار 85 میلیون دلار است که مربوط به خرید تجهیزات فاز یک این بندر است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XySU3grn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه