بهزودی میتوانید برای مشاهده عكسهای اضافی و دریافت یك لینك مرتبط با وبسایت شركت موردنظرتان، روی پستهای اسپانسر شده كلیك كنید. آیا تاكنون برایتان پیش آمده كه با مشاهده یك آگهی تبلیغاتی روی اینستاگرام بخواهید اطلاعات بیشتری را درباره آن دریافت كنید؟ اگر چنین است، رویایتان به حقیقت میپیوندد. اینستاگرام در صدد ارائه آگهیهای تبلیغاتی تعاملی است كه قابلیت كلیك كردن را روی خود داشته باشند. بهزودی شما قادر خواهید بود برای مشاهده عكسهای اضافی و دریافت یك لینك مرتبط با وبسایت یك شركت به بخش پستهای اسپانسر شده مراجعه كنید.
این حركت پس از انتشار نخستین آگهیهای تبلیغاتی عرضه شده در قالب عكس در سال 2013 و قبل از ارائه آگهیهای تبلیغاتی ویدئویی در سال گذشته انجام شد. اینستاگرام میداند بازاریابان قصد بیان داستانهای ادامهدار را به روشهای زیبا و سریع برای كسب نتایج معنادار برای كسب و كارهای خود دارند. این شبكه اجتماعی همچنین واكنشی مبنی بر علاقه به كسب اطلاعات بیشتر درباره یك برند یا محصول پس از آشنایی با آن از طریق یك عكس یا ویدئوی اسپانسر شده را از سوی جامعه كاربران اینستاگرام دریافت كرد.
ورود به بخش « carousal ads» (آگهیهای تبلیغاتی چرخ و فلكی)، راهی جدید برای برندها جهت به اشتراكگذاری محتویات بیشتر با مردم علاقهمند به پستهایشان به شمار میرود. در صورت مشاهده یك عكس جالب میتوانید در سمت چپ آن، عكسهای دیگری را از آن تبلیغكننده نیز ببینید. در صورت عدم تمایل میتوانید به سادگی مثل همیشه از آن آگهی تبلیغاتی عبور كنید. به گفته اینستاگرام این آگهیهای تبلیغاتی جدید یك نوع كمپین چاپی چند صفحهای برای موبایل است كه از مزیت امكان حركت به سوی یك وبسایت برای یادگیری بیشتر بهره میبرد.
به اعتقاد اینستاگرام به عنوان مثال یك شركت فعال در دنیای مد میتواند از carousel برای ساختارشكنی محصولات شخصی در یك نگاه استفاده كند. اینستاگرام این فرمت تبلیغاتی جدید را براساس یك پایه و اساس محدود معرفی میكند. در هفتههای آینده، شما ممكن است شاهد یكسری آگهیهای تبلیغاتی carousel و همچنین یكسری تغییرات در فرمت همزمان با تلاش اینستاگرام برای آزمایش اقدامات خود باشید.