پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدت هاست که اغلب افراد به سبب مشغله های کاری، کمبود وقت و سهولت در پرداخت های اینترنتی، تمایل دارند خریدهای خود را به شکل آنلاین انجام دهند. در این میان برخی شرکت های خریدوفروش آنلاین به سبب تنوع کالاها و امنیت سیستم های تجاری خود، بین کاربران داخلی و خارجی محبوب تر از سایر وب سایت ها هستند.

شرکت نام آَشنای آمازون به عنوان یکی از غول های شناخته شده خرده فروشی در جهان از جمله همین شرکت هاست؛ شرکتی که ابتدا کار خود را با فروش کتاب های آنلاین و اقلام بسیار ساده و ابتدایی شروع کرد و این روزها، بالاترین رکورد خریدوفروش اقلام آنلاین در جهان را به خود اختصاص داده است.

نکته جالب در خصوص آمارهای فروش محصولات این شرکت، نوع کالاهای پرفروش است. در سال 2014 انواع کتاب با رکورد 63 درصدی صدرنشین محصولات خریداری شده از طریق این وب سایت ارزیابی شد. این آمار نشان می دهد کتابخوان ها هنوز هم آمازون را به عنوان وب سایتی محبوب برای خرید کتاب در نظر می گیرند.

 معاون مدیرعامل شرکت آمازون در تازه ترین اظهارات خود، از تصمیمی جدید درخصوص سیستم تحویل کالاهای فروخته شده خبر داد. براساس سخنان دیویدکلارک، شرکت آمازون قصد دارد به زودی با خرید 40 فروند هواپیمای باری سرعت تحویل کالاهای خود را ارتقا دهد.

وی گفت: شرکت آمازون مدت هاست در خصوص این طرح برنامه ریزی کرده و اعضا و کارمندان شرکت در دفتر مرکزی سیاتل برای رسیدن به این سطح عملکرد لحظه شماری می کنند.در حال حاضر در هر ساعت بالغ بر 15هزار کالا بین سایت آمازون و خریداران آنلاین مبادله می شود و بر همین اساس، شرکت آمازون یکی از موفق ترین شرکت های خرید آنلاین در خصوص تحویل به موقع و بدون نقص کالاها در ایالات متحده است.

افزون بر اینها، نرخ شکایات مشتریان درخصوص نقایص تحویل بسته های سفارشی این شرکت در پایین ترین حد ممکن قرار دارد. اکنون، مدیریت آمازون امیدوار است با تدابیر در نظر گرفته شده ، زمان تحویل کالاها به پایین ترین حد خود در طول سال های فعالیت این شرکت برسد.

جف بروس، مدیر ارشد آمازون که در سال 1994 و در شهر سیاتل آمازون را تأسیس کرده، هدف از خرید هواپیماهای باری جدید را کاهش سرعت تحویل کالاها به رکورد خیره کننده زیر 30دقیقه در تمامی ایالت های آمریکا اعلام کرده است. این نخستین طرح بلندپروازانه و البته پرسود آمازون نیست. طی ماه گذشته این شرکت سیستمی را مورد آزمایش قرار داد تا از طریق آن کالاهای سفارشی در بریتانیا را با کمک هواپیماهای بدون سرنشین هوشمند به مقصد برساند، البته مشروط بر آنکه وزن محصولات سفارشی سبک و زیر 5 پوند باشد.

طرح های افزایش فروش محصولات آمازون در بریتانیا جزو اولویت های بین المللی این شرکت خرده فروشی است، تا جایی که آمازون طرحی تکمیلی برای ارائه خدمات به مشتریان بریتانیایی دارد که به موجب آن قرار است سرعت انتقال بسته های خریداری شده به یک ساعت و کمتر از آن برسد.

ارتباط با نویسنده: royapakseresht@gmail.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tOdywaS1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه