پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
پگاه، مجوز صادرات لبنیات به روسیه را دریافت کرد

آغاز صادرات از 30 دی

8 سال پیش ( 1394/10/15 )
 

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران از موفقیت شرکت متبوعش برای صادرات محصولات لبنی به کشور روسیه خبر داد و گفت: نخستین محموله محصولات لبنی این شرکت 30 دی ماه به روسیه صادر خواهد شد. علی رومی در گفت‌وگو با پایگاه خبری سازمان توسعه تجارت، ضمن بیان این مطلب خاطرنشان کرد: چهار شرکت پگاه فارس، تهران، گلپایگان و اصفهان پس از ممیزی‌های انجام شده، توسط بازرسان سازمان دامپزشکی ایران و روسیه و با تایید کیفی و فرآیندهای تولیدی پگاه موفق به اخذ کد IR و مجوز صدور محصولات تولیدی خود به روسیه شده‌اند و علاوه بر این، ممیزی چهار شرکت تولیدی دیگر پگاه نیز انجام و در حال طی مراحل لازم برای صدور مجوز هستند.

584673435122424241513624623473584

وی ادامه داد: فرآیند دریافت مجوز از یک سال پیش آغاز شده و از 20 ژانویه (30 دی) صدور محصولات پودری، انواع پنیر و برخی محصولات استریل شده به روسیه آغاز می‌شود. این صادرکننده نمونه ملی درباره بازار روسیه گفت: بازار روسیه بازار بزرگی است و با توجه به تحریم‌های اروپا علیه این کشور فرصت مغتنمی در اختیار تولیدکننده‌های ایرانی قرار گرفته که صادرات خود به این کشور را افزایش دهند.

رومی بر مقبولیت محصولات لبنی ایران در بازار روسیه تاکید و تصریح کرد: تاکنون با توجه به حضور محصولات شرکت پگاه ‌در نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و پنل‌های روسیه، محصولات لبنی این شرکت در این کشور محبوبیت لازم را به‌دست آورده است. وی در پایان از پیگیری‌های سازمان‌های ذی‌ربط و به‌ویژه سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه که نقش تعیین‌کننده‌ای در صدور این مجوز داشتند قدردانی کرد.

منفعت بازار لبنیات از قطع روابط با عربستان

دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: عمده‌ترین مشتری محصولات لبنی ایران، کشور عراق و پس از آن افغانستان است که مسلما قطع روابط دیپلماتیک ایران با برخی کشورهای عربی نمی‌تواند در روند صادراتی محصولات لبنی خللی ایجاد کند، بلکه به نفع ایران تمام خواهد شد. رضا باکری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در چنین شرایطی ممکن است عراق به‌عنوان بزرگ‌ترین مشتری، واردات لبنیات و حتی دیگر محصولات کشاورزی‌اش را از کشورهایی مانند عربستان و ترکیه محدود یا قطع کند و تقاضای بیشتری برای محصولات ایرانی داشته باشد.

دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: یکی از نگرانی‌هایی که هم‌اکنون در زمینه صادرات لبنیات و دیگر محصولات کشاورزی به عراق وجود دارد، کاهش درآمدهای نفتی این کشور در پی سقوط قیمت نفت است که بیم آن می‌رود قدرت خرید عراق برای محصولات کشاورزی ایرانی نیز کاهش پیدا کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CixGvtLM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه