جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

براساس گزارش‌های بورس، سهامداران شرکت‌هایی که تیرماه امسال به مجمع سالانه نشستند، می‌توانند برای دریافت سود نقدی خود مطابق با دوره زمانی تعیین شده به بانک‌های عامل مراجعه کنند. سهامداران تاپیکو می‌توانند از تاریخ اول آذر‌ماه امسال با مراجعه به کلیه شعب بانک پارسیان سود سهام خود را دریافت کنند. سهامداران شرکت کنتور‌سازی نیز می‌توانند برای سال مالی منتهی به پایان سال مالی 93 با مراجعه به سایت شرکت و ارائه شماره‌حساب به شرکت سود مجمع را دریافت کنند. نحوه دریافت سود نقدی سایر شرکت‌های بورسی به شرح زیر اعلام شده است:

سهامداران لاستیک بارز می‌توانند از تاریخ 26/6/94 با مراجعه به کلیه شعب بانک پاسارگاد سود سهام خود را دریافت کنند. سهامداران سرمایه‌گذاری ملت سود سهام سال مالی منتهی به 30/9/93 را می‌توانند از تاریخ 31/3/94 سود سهام خود را از کلیه شعب بانک تجارت دریافت کنند. سهامدارانی که با 3‌میلیون سهم با سیمان خوزستان به مجمع رفته‌اند، می‌توانند از 28/6/94 سود سهام خود را ازکلیه شعب بانک تجارت دریافت کنند.

سهامداران هلدینگ گسترش نفت و گاز پارسیان که در تاریخ 30/10/93 سهامدار شرکت بوده‌اند با ارائه شماره شبای خود به شرکت سود نقدی خود را دریافت کنند. سهامداران سیمان فارس و خوزستان می‌توانند سود سهام خود را از تاریخ 15/10/94 با معرفی شماره حساب خود به شرکت دریافت کنند. سهامداران سرمایه‌گذاری وثوق امین می‌توانند سود سهام خود را از تاریخ 7/7/94 با معرفی شماره حساب خود به شرکت دریافت کنند.سهامداران نماد سیمان خاش از 15/6/94 می‌توانند با مراجعه به شعب بانک سپه سود سهام سال 93 خود را دریافت کنند. 

مجمع گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان در تاریخ 31/6/94 برگزار شده است. سهامدارانی که در این تاریخ سهامدار شرکت بوده‌اند می‌توانند سود خود را از تاریخ 1/10/94 دریافت کنند. سهامداران بورس انرژی که در تاریخ 23/4/94 به مجمع رفته‌اند می‌توانند سود خود را با ارائه شماره حساب و مشخصات از ابتدای شهریور دریافت کنند. سهامداران شرکت پخش البرز از 9/6/94 می‌توانند با مراجعه به شعب بانک پارسیان سود سهام سال 93 خود را دریافت کنند. سهامداران بیمه دانا می‌توانند از تاریخ 10/6/94 سود 9 ریالی خود را از کلیه شعب بانک صادرات دریافت کنند.

سهامداران شرکت خوراک دام پارس می‌توانند از 11/6/94 سود سهام خود را از کلیه شعب بانک ملی دریافت کنند. سهامداران فرآوری زغال‌سنگ نگین طبس می‌توانند سود سهام خود را از تاریخ 15/4/94 با معرفی شماره حساب خود به شرکت دریافت کنند. براساس قرارداد منعقده بین بانک صادرات و شرکت‌های بیمه سرمد و احرار سپاهان سود سهام سال مالی منتهی به پایان ٩٣ از طریق کلیه شعب بانک صادرات ایران از روز یکشنبه یکم شهریور ماه قابل پرداخت است.

در این رابطه سهامداران حقیقی شرکت‌های یادشده می‌توانند با ارائه مدارک هویتی نظیر کارت ملی، شناسنامه، برگه سهام مربوطه به شعب این بانک مراجعه و سود سهام خود را دریافت کنند یا به سایر حساب‌های خود انتقال دهند. سهامداران سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات می‌توانند سود سهام خود را از پایان اسفند با معرفی شماره حساب خود به شرکت دریافت کنند. سهامداران سرمایه‌گذاری نیروگاهی ایران می‌توانند از 29/5/95 سود سهام خود را از کلیه شعب بانک سینا دریافت کنند. سهامداران فولاد مبارکه می‌توانند از 1/8/94 سود سهام خود را از کلیه شعب بانک تجارت دریافت کنند.

سود سهام لبنیات کالبر از تاریخ 1/8/94 با مراجعه به شرکت و اعلام شماره حساب به‌تدریج به حساب سهامداران واریز می‌شود. سود 65 تومانی سهام معدنی و صنعتی چادرملو را از تاریخ 1/11/94 با مراجعه به کلیه شعب بانک سپه می‌توانید دریافت کنید. سود سهام لیزینگ رایان سایپا از تاریخ 15/6/94 به‌تدریج به حساب سهامداران واریز می‌شود. سود سهام هلدینگ دارو‌پخش از تاریخ 15/7/94 با مراجعه به شرکت و اعلام شماره‌حساب به‌تدریج به حساب سهامداران واریز می‌شود.

سهامداران پاکشو می تواند سود سهام خود را از تاریخ 25/4/94 تا 26/11/94 با مراجعه به بانک سپه دریافت کنند. سهامداران پالایش نفت تهران می‌توانند از 25/5/94 سود سهام خود را از کلیه شعب بانک ملت دریافت کنند. سهامداران بانک اقتصاد نوین با اعلام شماره‌حساب خود به شرکت می‌توانند سود سهام خود را از تاریخ 10/5/94 دریافت کنند.

سود سهام سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی مربوط به عملکرد 31/2/94 در تاریخ 25/1/95 اعلام می‌شود. سهامداران صنایع آذرآب می‌توانند از 15/10/94 سود سهام خود را از کلیه شعب بانک صادرات دریافت کنند. سهامداران گروه سرمایه‌گذاری ملی ایران با ارسال کپی مدارک و شماره حساب به شرکت می‌توانند سود نقدی خود را از 1/9/94 دریافت کنند. سهامداران صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند از 25/5/95 سود سهام خود را از کلیه شعب بانک صادرات دریافت کنند. سهامداران لوله و تجهیزات سدید با اعلام شماره حساب خود به شرکت می‌توانند سود سهام خود را از پایان مهر‌ماه 94 دریافت کنند. سهامداران تولیدی کاشی تکسرام با اعلام شماره‌حساب خود به شرکت می‌توانند سود سهام خود را از ابتدای آذرماه 94 دریافت کنند. سهامداران شرکت شیشه و گاز می‌توانند از 20/8/95 سود سهام خود را از کلیه شعب بانک اقتصاد نوین دریافت کنند.

منبع : فارس
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9nqjTVlL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه