جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
شکست نمایندگان ایران در برابر فوتبال ازبکستان

آتش‌ بازی ازبک‌ها در چهارشنبه‌ سوری

8 سال پیش ( 1394/12/26 )
 

چهارشنبه سوری آخر سال، برای فوتبال باشگاهی ایران با دو شکست مقابل ازبک ها به چهارشنبه سوزی تبدیل شد. به گزارش فرصت امروز، تراکتورسازی بعد از دو برد متوالی برابر الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا، سه شنبه عصر در تاشکند به مصاف پاختاکور رفت و درحالی که هیچ شباهتی به تیم آماده چند هفته گذشته نداشت، در یک بازی ضعیف 1-0 مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد. تعلل و اشتباه بازیکنان تراکتورسازی در صحنه گل ازبکها به خوبی کیفیت بازی تیم امیر قلعه نویی در این دیدار را نشان می دهد.

534763473472346234623462346234623462362362367

اما در دیگر بازی روز گذشته، تیم سپاهان در اصفهان، مقابل دیگر تیم ازبکستانی یعنی لوکوموتیو قرار گرفت و 2-0 در خانه شکست خورد تا دومین شکست متوالی خود در این رقابت ها را تجربه کند و ناکامی های ایگور استیماچ با سپاهان هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا ادامه داشته باشد.

ذوب آهن، سومین نماینده ایران در این رقابتها امروز به مصاف بنیادکار ازبکستان در تاشکند می رود تا شاید با رقم زدن نتیجه ای درخور از آبروی فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا دفاع کند. این چندمین باری است که فوتبال ایران در سالهای اخیر در مقابل نمایندگان ازبکستان به مشکل می خورد و هنوز خاطره شکست تلخ تیم کی روش در ورزشگاه آزادی در مقدماتی جام جهانی برزیل در برابر تیم ازبکستان در ذهن اهالی فوتبال زنده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/miqV35jM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه