آژانس تبلیغاتی Cheil Worldwide سنگاپور در آگهی معرفی جدیدترین یخچالفریزر سامسونگ، 0009TPremium Refrigerator، یك جایزه منحصربهفرد را برای جلب توجه افراد پیشنهاد داده است. این آگهی خاص با هدف ایجاد یك تجربه خودخواسته و شخصی برای خریداران، از آنها خواسته با یخچالفریزر خود صحبت کنند.
حال ببینیم این یخچالفریزرها چگونه حرف میزنند. آنها مجهز به حسگرهای حركتی هستند كه امكان شروع گفتوگو با لمس هر كدام از اجزای محفظه داخلی توسط یك خریدار كنجكاو را به وجود خواهند آورد.
خریداران میتوانند وقت خود را با باز كردن، كشیدن، بستن و برقراری تعامل با هرجزء یخچالفریزر گذرانده و از حرفهایی كه به شرح ویژگیهای منحصربهفرد و فواید آن میپردازند، لذت ببرند. همچنین یك نرمافزار موبایل اطلاعات بیشتری را درباره محصول و چیزهایی نظیر طراحی نامحدود، تشكیلات هوشمند و خنكی مطلوب ارائه میدهد.
با توجه به ویدئوی تبلیغاتی این شركت، یخچالفریزر سخنگو یك برچسب خاص داشته و در صورت تمایل به شناخت بهتر یخچالفریزر، ضمن احوالپرسی با مشتریان از آنها میخواهد تا در یخچال را باز كنند. ضمایم دیگری نیز درون یخچال وجود دارند كه به این ترتیب برای شنیدن اطلاعات بیشتر درباره عناصر مختلف میتوانند توسط مشتریان به حرف درآیند. این ضمایم شامل یك قفسه تاشو، یك قفسه با امكان سر خوردن آسان و یك جعبه بزرگ هستند.
اخیرا یك مطالعه توسط موسسه تكنولوژی Creative سنگاپور نشان داده كه متوسط زمانی كه مشتریان برای شناخت یخچالفریزر T9000 صرف میكنند بیش از سه دقیقه بوده و این كار هدف فروش را تا مرز 67درصد بالا میبرد. به این ترتیب میزان یادآوری و مراجعه مجدد به برند 136درصد افزایش خواهد یافت.