جمعه, ۹ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Fri, 30 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

آذر ماه سال 95 هم مطابق روال ماه های قبل، بیش از 1200 سازه تبلیغات محیطی اکران شده در شهر تهران مانیتور شد که در گزارش پیش رو نتایج اولیه و کلی آن ارائه می شود.

لازم به ذکر است که تمامی گزارش ها و مقایسه های ارائه شده در این مقاله براساس تعداد آگهی ها و تعداد سازه ها انجام پذیرفته است و بررسی های دقیق تر و جزیی تر براساس ارزش ریالی، متراژ، ضریب اثر بخشی و... که در صورت نیاز قابل ارائه است. سازه های بررسی شده شامل بیلبوردها (تک وجهی و چند وجهی)، پل های عابرپیاده، پل های سواره رو، استرابوردها و سی ال بی ها هستند.

شرکت هایی که روی سازه های محیطی حضور داشتند

در این دوره حدود 230 شرکت از تبلیغات محیطی برای رساندن پیام خود به مخاطبان استفاده کرده بودند. پنج شرکتی که بیشترین تعداد تابلوها را در سطح شهر داشتند به ترتیب زیر هستند:

1- شهرداری تهران

2- های وب

3- شاتل

4- گاج

5- شهر فرش

***

نام انتخابی محصولات

با شروع فصل پاییز، بسیاری از مجموعه های ارائه دهنده خدمات آموزشی به دانشجویان و دانش آموزان تبلیغات محیطی گسترده ای را آغاز کرده بودند، در این میان شرکت گاج حجم زیادی از این تبلیغات را به معرفی کتاب های مختلف خود اختصاص داده بود.

از آنجایی که عنوان یک کتاب ممکن است تعیین کننده سرنوشت آن باشد، سال هاست انتشارات گاج با استفاده از عناوین نامرسوم روی کتاب های آموزشی اش، توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است؛ کتاب هایی تحت عنوان «سیر تا پیاز»، «آی کیو»، «دور دنیا در 4 ساعت» که در دوره های قبلی معرفی شده بودند از این دست هستند.

کتابی که در آذر ماه بیشترین مانور تبلیغاتی روی آن داده شده بود، تحت عنوان «آس» منتشرشده بود که به ظاهر مربوط به مباحث تاریخ ادبیات است. طراحی جلد این کتاب نیز از نکات جالب توجه است.

البته گاج از انتشارات بسیار فعالی است که نسبت به راه اندازی وب سایتی آموزشی تحت عنوان دکتر  آی کیو نیز اقداماتی را انجام داده و همزمان با کتاب ها به معرفی این وب سایت و فیلم های آموزشی آن نیز می پردازد.

***

نمایشگاه های این ماه

یکی از مهم ترین ابزارهای اطلاع رسانی که در سال های اخیر جهت برگزاری نمایشگاه های بین المللی و داخلی از آنها استفاده شده است، تبلیغات روی رسانه های محیطی است. در آذر ماه نیز تنوع تبلیغات نمایشگاهی در موضوعات مختلف، زیاد بوده است.

از جمله تبلیغات نمایشگاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- نمایشگاه صنعت آرد و نان و تجارت آبزیان و غذا های دریایی

- سومین نمایشگاه مشارکت تولید کنندگان ایرانی در صنعت مترو

- نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)

- نمایشگاه تلفن همراه و لوازم جانبی

- نمایشگاه محصولات سالم

- نمایشگاه رنگ و رزین

- نمایشگاه بین المللی متالوژی (متافو)

***

کمپین هایی چند مرحله ای این ماه

در نیمه اول آذر ماه فاز تیزینگ یا فاز بسته کمپین بازار مبل کاسپین روی تعدادی از تابلوهای شهر اجرا شد. در فاز تیزینگ تنها دو بال پرواز روی تابلو ها به نمایش در آمده بود و بین بال ها شعار تبلیغاتی «بلندپروازی کن» به نمایش درآمد و با این شعار هیجان انگیز سعی در تحریک حس کنجکاوی مخاطب داشتند. این کمپین در نیمه دوم وارد فاز باز یا opening  خود شد و با رمزگشایی پیام تبلیغاتی خود، به معرفی بازار مبل کاسپین پرداخت.

***

کمپین امید برای جوانان سامسونگ

پس از اجرای کمپین یادگاری تو به زمین، شركت سامسونگ در آذر ماه با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در برگزاری المپیاد تکنیسین های ایران همکاری داشته است. این المپیاد به برگزاری مسابقاتی برای بررسی عملکرد تکنیسین ها در حوزه نصب و تعمیر محصولات در گرایش های مرتبط با موبایل و تبلت، لوازم خانگی و لوازم صوتی تصویری است. تابلوهای تبلیغاتی این کمپین در شهر تهران و در آذر ماه به نمایش گذاشته شده بودند.

***

وب سایت های پخش آنلاین فیلم های سینمایی و سریال

شرکت شاتل مدتی است که علاوه بر ارائه اینترنت پرسرعت به مشتریان خود، به تهیه و تولید محتواهای آنلاینی جهت سرگرمی مخاطبان و استفاده بهینه تر از اینترنت اقدام کرده است. نخستین سرویس شاتل (که تبلیغات محیطی گسترده ای هم روی آن انجام شده بود) سرویس شاتل لند بود و امکاناتی چون دانلود فیلم و سریال، آپلود محتوای آنلاین با حجم های بالا و گیم سنتر اختصاصی را در اختیار مخاطبان قرار می داد.

در آذر ماه، شاتل به معرفی سرویس نماوا پرداخته است که توسط این سرویس می توان، فیلم و سریال را به صورت آنلاین تماشا کرد، البته ناگفته نماند تمامی این سرویس ها به اینترنت های پر سرعت با حجم های بالایی نیاز دارد که در قسمت های مختلف هر دو سرویس، با توجه به استراتژی بازاریابی شاتل، به این گونه خدمات قابل ارائه، اشاره شده است و به صورت آنلاین نیز به فروش می رسند.

در کنار شرکت شاتل، آسیا تک هم دست به کار شده و به آماده سازی سرویس مشابهی برای پخش و دانلود فیلم و سریال دست زده است. این سرویس با نام «آی سیما»، از ماه گذشته با تبلیغات گسترده محیطی، سعی در معرفی خود و خدماتش داشته است.

به ظاهر شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت مثل آسیا تک و شاتل، برای تشویق مردم به استفاده از خدمات اینترنت پرسرعت خود، دست به تولید محتوای آنلاین و جذاب برای مخاطبان زده اند که به واسطه آنها بتوانند سایر خدمات خود را با تعرفه ها و طرح های متفاوت جهت فروش ارائه دهند.

***

تبلیغ مستند موج نو

از میان فیلم های سینمایی مختلفی که این ماه روی تابلوهای محیطی تبلیغ شده بودند، می توان به تبلیغات فیلم مستند سینمایی موج نو اشاره کرد که در گروه هنر و تجربه به نمایش گذاشته شده است. این فیلم با حضور چهر های سرشناسی از کارگردانان سینمای ایران آماده سازی شده و به بررسی سیر تحولات و پیدایش موج نو سینمای ایران از آغاز تا امروز پرداخته است.

فیلم هایی مثل «لاک قرمز»، «وارونگی» و «گیتا» از جمله فیلم هایی بودند که در آذرماه برای تبلیغات خود از رسانه های محیطی استفاده کرده بودند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yJ0IOH32
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه