هوندا در یك آگهی تبلیغاتی برای خودروی مدل جدید Civic Sedan خود بینندگان را در حالی با افكار یك مهندس آشنا میكند كه او رویای حركت محصول خود در جاده را در سر میپروراند. این آگهی تبلیغاتی با عنوان «The Dreamer» كه با اشتیاق فراوان به آگهی تبلیغاتی « Walking on a Dream » متعلق به گروه موسیقی دو نفره « Empire of the Sun » نیز میپردازد، توسط آژانس تبلیغاتی record RPA متعلق به هوندا ساخته شد و Civic Sedan را در ذهن یك مهندس شبیه به ترن هوایی به تصویر میكشد. در پایان شعار «مستقیم از تصور ما» به چشم میخورد.
هدف از ساخت این آگهی تبلیغاتی شاد برای خودروی مدل Civic كاملا جدید نمایش عناصر تازه و باز طراحی شده این اتومبیل است. به گزارش امبیای نیوز، گذشته از فیلم، هوندا در حال انجام یك اقدام سنگین در حوزه رسانههای اجتماعی برای تبلیغ این خودروی جدید است. آگهیهای تبلیغاتی ویدئویی همچنین طبق برنامهریزیهای موجود در سطح ملی روی Snapchat و در سطح منطقهای روی«Live Stories» اجرا میشود.