در سومین جشنواره ملی سالانه برترین شرکتهای ایران (TOPEX) که با حضور جمعی از فعالان اقتصادی و مدیران عامل شرکتها و سازمانهای برتر بخش خصوصی برگزار شد، تندیس و نشان ویژه برترین بانک ایرانی در سال ١٣٩٤ به بانک صادرات ایران اهدا شد.
در این همایش که به همت مؤسسه بینالمللی پژوهشهای صنعتی ایران و با همکاری دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزارت صنعت، معدن و تجارت، مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار شد، اسماعیل للهگانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران به معرفی خدمات بانکی در حوزه مشاوره مالی مشتریان پرداخت و گفت: بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور با سرمایه ٥٧ هزار و ٨٠٠میلیارد ریال و با بالاترین سرمایه پایه و برخورداری از گستردهترین شبکه شعب در کشور و ٢٧ نقطه در جهان، آماده ارائه جدیدترین و سریعترین خدمات بانکی به مشتریان اعم از مشتریان حقیقی، شرکتها و واحدهای تولیدی در کشور است.
وی ادامه داد: درحال تدوین برنامه برای راهاندازی ٥٠٠ مرکز مشاوره مالی و حمایت از تولید و سرمایهگذاری در شعبههای بانک صادرات هستیم تا ارائه خدمات متنوع به مشتریان خاص در فضای فیزیکی بانک مهیا باشد. مدیرعامل بانک صادرات، افزایش سطح انتظارات مشتریان نسبت به گذشته، روند فزاینده رفتار انتقالی مشتریان در صنعت بانکداری بهخصوص با ورود بانکهای خارجی، افزایش آگاهی و دانش مشتریان نسبت به خدمات مالی و بانکی نوین، تغییر مقوله وفاداری مشتریان با توجه به رقابت بالا بین شبکه بانکی را از جمله ضرورتهای راهاندازی این مراکز مشاوره دانست و افزود: مشتری با ورود به شعبههای بانک صادرات امکان دسترسی به تمام خدمات موردنظر را داراست.