با بیش از 170 هزار ثبت نام در اروپا، میتسوبیشی سومین سال رشد خود را به ثبت میرساند. برای سال 2016، این شرکت ژاپنی خواهد توانست روی افزایش مدلهای جدید L200 و Outlander حساب کند. میتسوبیشی، به وضعیت پیش از بحران بازگشت. در واقع، این شرکت خودروساز ژاپنی به لطف افزایش فروش 27.3 درصدی در سال 2016، معادل 174295 واحد ثبت نام شده، 164462 واحد خودرو از سال 2008 پیشی گرفت.
باید گفت که میتسوبیشی، در سال 2005 با راهاندازی خط تولید نسل پنجم وانت مدل L200 و Outlander که بسیار تغییر یافته بود، درآمد بسیاری کسب کرد. آخرین نمایشگاه فرانکفورت محل بازگشت این نام تجاری پس از هشت سال غیبت بود و از مدل Outlander در این نمایشگاه پردهبرداری شد. بهعنوان محصول فصل، Outlander بهترین برند فروش اروپا، با فروشی معادل 52294 واحد، که شامل 30873 واحد مدل PHEV (خودرو اتصال برقی دوگانهسوز) است، 59 درصد فروش در دنیا را به خود اختصاص داد.
در سطح جهانی، سال 2015، رشد فروش 22.8 درصدی در آمریکا ( 95342 واحد) و 7.1درصدی در استرالیا (71743 واحد) سال خوبی را برای میتسوبیشی رقم زد. در فرانسه نیز این شرکت با 120 مرکز فروش، فروش خودروهای شخصی با رشد 12.5 درصدی ( 3936 واحد) و خودروهای اسپرت با افزایش فروش 37درصدی همراه بوده است. در حالی که میتسوبیشی از یک محصول جدید خبر میدهد، روی افزایش فروش مدلهای L200 و Outlander حساب میکند و قصد دارد نتایج بهتری را رقم بزند.
منبع: journalauto