مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: این مجموعه در سال ٩٤ رویکرد صادراتی خواهد داشت و برهمین اساس فروش سوخت به مرزنشینان در خشکی و دریا در دستور کار قرار دارد. عباس کاظم‌پور در همایش مدیران و ذینفعان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اولویت‌های این شرکت، تصریح کرد: به روز‌رسانی سیستم میترینگ انبارها در سال جدید باید با اهمیت بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: معیارهای این سیستم باید در نقاطی که اجرای آن موفقیت‌آمیز بوده، ملاک عمل واقع شود. وی همچنین بر توسعه و فعال کردن همه جایگاه‌های فروش سوخت مرزی کشور تاکید کرد و گفت: مناطق ٣٧‌گانه شرکت ملی پخش در زمینه فروش فرآورده‌های نفتی در سال آینده باید رویکرد صادراتی را در پیش گیرند. کاظم‌پور ضمن در اولویت قرار دادن بهره‌برداری از انبارهای نفت ملایر، بیرجند، ماهشهر و ارومیه، سوخت‌رسانی به مناطق تحت پوشش این انبارها را مورد توجه قرار داد. این مقام مسئول از پیگیری فروش سوخت به مرزنشینان کشور در بخش‌های زمینی و ساحلی خبر داد.