تعداد كارتهای الكترونیكی صادره توسط بانک صادرات ایران به دنبال استقبال هموطنان از خدمات این بانك تا پایان خرداد ماه سالجاری از مرز٥٩ میلیون کارت گذر كرد.
به گزارش روابط عمومی بانك صادرات ایران، این بانك در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، توسعه كمی و كیفی خدمات قابل ارایه برروی كارت های الكترونیكی را در دستور كار قرار داده است و نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام می نماید. بر این اساس تا پایان خردادماه سال جاری٥٧میلیون و ٢٠٩هزار کارت الکترونیکی بانکی صادر و تحویل مشتریان شده است كه این میزان بیانگر رشد ٢٧درصدی تعداد كارت های صادره نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال ٩٤ است و از این تعداد، بیش از ٤١میلیون کارت مربوط به سپهر كارت های صادره می باشد.
این گزارش حاکی است از بین انواع کارتهای الکترونیکی، کارتهای سپهر با توجه به قابلیتهای زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاههای خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاههای پایانه فروش و... را برای مشتریان فراهم میسازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
دارندگان سپهرکارتها میتوانند از خدمات متنوع دستگاههای خودپرداز، خدمت پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک از طریق سامانه صدای سپهر (٠٩٦٠٢)، پایانههای فروش نصب شده در فروشگاههای معتبر سراسر کشور و دستگاههای کارتخوان شعب استفاده نمایند.
گفتنی است بانك صادرات ایران با ٢٥٧٥ شعبه در سراسر کشور، نصب بیش از ٤٤٢ هزار دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، بیش از نیم میلیون مشتری اینترنتی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی خصوصی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا نموده است.