یك ماه بعد از رونمایی از شخصیت سوار بر ویلچر Lego، این شركت سازنده اسباب بازی از جدیدترین شخصیت خود رونمایی كرد: پدری كه در خانه میماند. در پی رونمایی در نمایشگاه اسباب بازی نیویورك، این محصول جدید وضعیت 2 میلیون پدر آمریكایی را نشان میدهد كه خارج از خانه كار نمیكنند. در مصاحبه با مجلهFortune، تورپ لارسن، رئیس سیستمهای Lego معتقد بود این شركت باید همچنان همگام با جهان اطراف خود به پیش برود.
به گزارش امبیای نیوز، اقدام فوق در پاسخ به تقاضای هیچ فرد خاصی صورت نمیگیرد بلكه با این كار Lego به توصیف دنیای پیرامون خود و توجه به نیازهای مصرفكننده میپردازد. Lego نخستین شركت سازنده اسباببازی نیست كه شخصیتهای خود را متنوعتر میكند. در ماه ژانویه، شركت آمریكایی «Matell» در قالب حركت مبتكرانه #TheDollEvolves برای نخستینبار از سال 1959 میلادی تاكنون، شكل بدن و رنگ پوست عروسكهای خود را تغییر داد.