آیا میدانستید یکی از اصول موفقیت مدیر این است که طوری رفتار نکند کارکنان شرکت فراموش کنند مدیری وجود دارد؟ در همه اوقات، با رفتارهای مناسب و تصمیمات قاطع خود به آنها نشان دهید که صرفنظر از اینکه روحیه تیمی خوبی در سازمان وجود دارد و همه وظایفشان را به خوبی انجام میدهند ولی این شما هستید که تصمیم آخر را میگیرید و شما مدیر هستید.
همچنین زمانی که کارها طبق برنامه پیش نمیرود، اشتباه را شناسایی کنید و به کارکنان خود توضیح دهید که در صورت انجام آن کار به روش دیگری، این اشتباه اتفاق نمیافتد. این عمل به آنان نشان خواهد داد که شما نیز اشتباه میکنید و میتوانید اشتباهات خود را بپذیرید. به آنان یاد دهید که از اشتباهات خود درس بگیرند.