بانك ایران زمین در راستای توسعه خدمات و تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانكداری الكترونیكی از چهار سرویس پیامكی خود رونمایی كرد.
به گزارش روابط عمومی بانك ایران زمین، با اعلام مدیریت تولید و پشتیبانی نرم افزار، بانك ایران زمین در راستای توسعه خدمات بانكداری الكترونیك و به منظور دسترسی هرچه بیشتر مشتریان به این خدمات اقدام به راه اندازی چهار سرویس جدید پیامكی كرد.
سرویس های پیام كوتاه بانك ایران زمین به مشتریان این امكان را می دهد كه در وقت و هزینه خود صرفه جویی نموده و بخشی از امور بانكی خود را از طریق این سیستم به انجام رسانند. مشتریان گرامی می توانند با ارسال اعداد زیر به شماره ۳۰۰۰۶۹۰۵ از امكانات این سامانه بهره مند شوند:
ارسال عدد ۴ برای دریافت آنی لینك دانلود همراه بانك ایران زمین- نسخه اندروید
ارسال عدد ۵ برای دریافت آنی لینك دانلود همراه بانك ایران زمین- نسخه آیفون
ارسال عدد ۶ برای دریافت آنی لینك دانلود همیار بانك ایران زمین
ارسال عدد ۷ برای دریافت لینك اتصال به اینترنت بانك ایران زمین
لازم به ذكر است در انتهای سال گذشته نیز پنج سرویس پیامكی راه اندازی شده بود كه مشتریان می توانند با ارسال اعداد زیر از امكانات آن بهره مند شوند:
ارسال عدد ۱: دریافت رتبه و امتیاز مشتری در جشنواره آوای ایران زمین (زمان جشنواره به پایان رسیده است)
ارسال عدد ۲: دریافت شناسه شبای تمامی حسابهای شما در بانك ایران زمین
ارسال عدد ۳: دریافت نام كاربری و كلمه عبور باشگاه مشتریان بانك ایران زمین
ارسال شماره ضمانتنامه: استعلام آنی ضمانت نامههای بانك ایران زمین
ارسال شماره تلفن همراه: استعلام شماره كارت ایران زمین جهت انجام عملیات انتقال وجه كارت به كارت گفتنی است بانك ایران زمین در راستای برنامه های توسعه ای بانكداری الكترونیك تلاش می كند با استفاده از آخرین فناوری ها، محیطی امن جهت مشتریان بانك در حوزه مبادلات الكترونیكی فراهم سازد.