خیریه Depaul France و آژانس Publicis Conseil در TVC «تنها یک نگاه»، احساس خود در این باره را که ما در خیابان به حیوانات رهاشده بیشتر از انسانهای بیخانمان توجه میکنیم، آزمایش میکنند.
به گزارش امبیای نیوز، در این TVC میبینیم که برای یک روز کامل، فردی بیخانمان و یک سگ، در یک خیابان و در فاصله چند متری از هم نشانده شدهاند. یک دوربین مخفی تعداد دفعاتی را که رهگذران به هر یک از آنها نگاه میکند ثبت میکند. در پایان روز، به سگ 15 برابر بیشتر از فرد بیخانمان نگاه شده بود. این مدرک، فرضیه آنها را تایید میکند و نیاز به یک تغییر اساسی در دیدگاه ما نسبت به افراد بیخانمان را تاکید میکند.