مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد در نشست تکنولوژی های مالی در هشتمین کنفرانس توسعه نظام تأمین مالی و سرمایه گذاری گفت: تنوع فعالیت های بانکداری اجتماعی در بستر رسانه های اجتماعی ایجاب می کند نظام بانکی کشور به مقوله بانکداری در بستر شبکه های اجتماعی توجه بیشتری کند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، فرامرز خالقی ارائه سرویس های بانکی در بستر رسانه های اجتماعی را تنها بخشی از بانکداری اجتماعی قابل اجرا در رسانه های اجتماعی دانست و گفت: رشد روزافزون کاربران و تشکیل کلون های اجتماعی برای بانک ها مهم است و فعالیت هایی نظیر ارتباط با مشتریان، باشگاه مشتریان، کمپین های بازاریابی، ایجاد سیستم اعتبارسنجی به عنوان برخی دیگر از فعالیت های حائز اهمیت در این حوزه است.
مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد افزود: رسانه های اجتماعی علاوه بر ایجاد امکان آگاهی، در به وجود آوردن امکان استنتاج و تجزیه و تحلیل بینش مشتری به منظور ارائه خدمات در راستای نیازهای او اهمیت دارد.