نسپرسو که اکنون تحت مالکیت شرکت «نسله اسای» است بزرگترین اقدام بازاریابی خود را در آمریکای شمالی با کمک جورج کلونی آغاز کرده است. جورج که از سال ۲۰۰۶ تاکنون این برند را در اروپا ترویج داده است، حضور در این تبلیغات را به شرط تعهد و پایبندی این برند در قبال یکی از ارزشهای آنکه کاهش درد و رنج در سودان است، پذیرفته.
به گزارش دنیای تبلیغات، در نخستین کمپین ایالات متحده که «روز آموزش» نام دارد، جورج کلونی در یک لباس خندهدار، به همراه چند تن از دیگر چهرههای معروف چون دنی دویتو ایفای نقش میکند. این کمپین شامل تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات چاپی و دیجیتال، یک فیلم اینترنتی مشارکتی، رسانههای اجتماعی و یک میکروسایت است. در تبلیغ تلویزیونی این کمپین، جورج کلونی به دویتو «تشخیص مزه خوب» را آموزش میدهد.