ناتالی چانین با ترکیب سبک مدرن و تکنیکهای کلاسیک توانسته پوشاکی باکیفیت و درخور برای مشتریان تولید کند. او با الهام گرفتن از کار خیاطهای حرفهای روشی پیدا کرده که با آن کیفیت را به لباسها هدیه دهد. نام کسبوکار خانم چانین که سال 2006 آن را راه انداخت alabamachanin است و دفتر مرکزی آن در فلورانس قرار دارد. آنها در کسبوکارشان طراحیهای فکرشده، تولیدات مسئولانه و کیفیتی ماندگار دارند. درسال 1999، ناتالی به این فکر افتاد که متخصص مد و لباس به چه معناست و ویژگیهای این فرد چیست. همین زمینه سفری برای او فراهم کرد که بخشی از آن در نیویورک بود. یک روز بعدازظهر با تکه تکه کردن یکی از تیشرتهایش و سرهمکردن دوباره آن یک تیشرت جدید برای خودش دوخت.
واکنش به این کار خلاقانه بسیار هیجانانگیز بود و باعث شد 200 تیشرت با همان شیوه بهصورت دستی بدوزد و در هفته مد نیویورک آنها را بفروشد. این نخستین جرقهای بود که در ذهن او برای راهاندازی کسبوکار زده شد. در مسیر یافتن تولیدکننده، ناتالی به این نتیجه رسیدکه این ایده به این خاطر به ذهنش رسیده که همیشه به کوک و بخیه زدن مادربزرگش نگاه کرده است، بنابراین او به آلاباما برگشت و سراغ خیاطهای حرفهای رفت.
آن زمان او هنوز هم قصد راهاندازی یک کسبوکار تازه را نداشت اما شرایط طوری پیش رفت که alabamachanin متولد شود. آنچه برای ناتالی هیجانانگیز است و به آن اهمیت میدهد خانواده، صنعتگران و جامعهای هستند که الهامبخش او برای تولید کالاهای زیبا و بادوام میشوند. او بهشدت به پیشرفت در آنچه نامش را «هنر زندگی» میگذارد، اهمیت میدهد. هنر زندگی از نظر او مهارتهایی هستند که برای زندگی پایدار و پیشرفت فرهنگی ضرورت دارند.
از نظر ناتالی، زنان صاحب کسبوکار بیشتر از مردان در برابر سوالات شخصی قرار میگیرند. مردم میخواهند بدانند که یک زن صاحب کسبوکار چطور بین کار و زندگیاش تعادل ایجاد میکند و اگر زن نتواند این کار را بکند برایشان قابل درک است.در حقیقت، این یک تله برای زنان است چون هیچکس، چه زن و چه مرد، نمیتواند این تعادل را بهدرستی ایجاد کند. بعضی وقتها شاید خانمها مجبور شوند بررسی دقیق مالی از کارشان داشته باشند و این را همه میدانند که انجام کارهای مالی برای زنان بهنسبت سختتر از مردان است. بهترین راه برای غلبه بر چالشها از نظر ناتالی آموزش دیدن در تمام ابعادی از کسبوکار است که آموزشپذیر هستند.
او درباره لحظات سخت و غرورآفرین زندگیاش میگوید که از ابتدای فعالیت کسبوکاریاش تلاش کرده هر روز در محیط کار مشکلات را حل و بهخوبی کارش را مدیریت کند. بعضی وقتها برایش پیشآمده که دریک زیرزمین پارچهها را شسته یا رنگرزی کرده، آنهم درحالیکه زیرزمین پر از جیرجیرک بوده و حتی در یک مورد مار هم در زیرزمین دیده بود. آن لحظات برای او بسیار سخت گذشتند، اما تحملشان کرده و به کارش ادامه داده است. پاسخ دادن به این پرسش که در لحظههای سخت چه میکنید از نظر ناتالی سخت است و در همان لحظه سخت باید دربارهاش تصمیم گرفته شود.
ناتالی اکنون یک شعار مشخص دارد و آن اینکه کارش نه درمانکننده سرطان است و نه گرسنگان جهان را سیر میکند. البته او برای اینکه به این شعار برسد مدتی زمان صرف کرد اما آرزو داشت کسی پیدا میشد که روز اول این حرفها را به او بزند. ناتالی اعتقاد دارد که اشتباهات تنها ناشی از درک آدمها هستند. چون محصول شما با آنچه اول برنامهریزی کرده بودید هماهنگ نیست، دلیل نمیشود که همه چیز را باخته باشید.
او و همکارانش همیشه درباره پارچه اشتباهاتی دارند اما معمولا همین اشتباهها باعث تولید بهترین تیشرتها میشود. تعهد به پایداری بهنظر ناتالی اصل و اساس کار او، همکارانش، برند و بهطورکلی فلسفه وجودی Alabama Chanin است. آنها اعتقاد دارند که طراحان و تولیدکنندگان مسئول تحویل دادن کالای باکیفیت، سالم و عالی به مشتری هستند، بهطوریکه چیزی به زندگیشان اضافه شود.